  • 1. Data: 2005-08-02 06:10:33
    Temat: Inteligo - debet (znowu?)
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Witam, prosze o krotkie info - bo nie moge poprawnie zinterpretowac regulaminu -
    czy jesli biore np. 2000 debetu to po wykorzystaniu calej kwoty gdy minie
    miesiac muszę to 2000 wpłacić ostatecznie na konto (oddać je) czy jeśli wplynie
    np. 3000 pln, automatycznie spłącą się odsetki to dalej mogę wybrać całą kwotę?
    Czy to działa na zasadzie kredytu odnawialnego?

    Pozdr
    CAT

  • 2. Data: 2005-08-02 06:39:50
    Temat: Re: Inteligo - debet (znowu?)
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy jesli biore np. 2000 debetu to po wykorzystaniu calej kwoty gdy minie
    > miesiac muszę to 2000 wpłacić ostatecznie na konto (oddać je) czy jeśli

    tak - konto musi miec saldo dodatnie nie pozniej niz po wymaganym okresie

    > np. 3000 pln, automatycznie spłącą się odsetki to dalej mogę wybrać całą
    kwotę?

    tak

    > Czy to działa na zasadzie kredytu odnawialnego?

    tak, ale w kredycie nie musiesz splacac po miesiacu

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-08-02 06:51:44
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > tak, ale w kredycie nie musiesz splacac po miesiacu

    Czyli - kasa wybrana - saldo -2000, kasa wpływa saldo +3000, spłacają się
    odsetki, kasę wyciągam po 2 dniach saldo -2000 itd?

    CAT

  • 4. Data: 2005-08-02 07:35:54
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Catalyst napisał(a):

    > Czyli - kasa wybrana - saldo -2000, kasa wpływa saldo +3000, spłacają
    > się odsetki, kasę wyciągam po 2 dniach saldo -2000 itd?

    Pamiętaj tylko, iż spłata musi przeleżeć nocne przetwarzanie.

  • 5. Data: 2005-08-02 07:43:23
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:dcn7ol$hdd$1@news.elsat.net.pl...

    > Pamiętaj tylko, iż spłata musi przeleżeć nocne przetwarzanie.

    Spoko, dzięki wielkie za info!!

    CAT

  • 6. Data: 2005-08-02 07:45:05
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    Mam staly dochod, renta z ZUS, w wysokosci 640 zl miesiecznie. Ciekaw jestem
    dlaczego system INTELIGO zezwolil mi tylko na 300 zl debet?

    Leszek

  • 7. Data: 2005-08-02 07:49:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    LECH DUBROWSKI napisał(a):
    > Mam staly dochod, renta z ZUS, w wysokosci 640 zl miesiecznie. Ciekaw jestem
    > dlaczego system INTELIGO zezwolil mi tylko na 300 zl debet?

    Stały dochód PLUS renta, czy tylko renta?

    Jeśli to drugie, to niestety nie ma się czemu dziwić.

  • 8. Data: 2005-08-02 07:53:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    LECH DUBROWSKI napisał(a):
    > Mam staly dochod, renta z ZUS, w wysokosci 640 zl miesiecznie. Ciekaw jestem
    > dlaczego system INTELIGO zezwolil mi tylko na 300 zl debet?

    Bo z dochodu 640zl/miesiac ciezko bedzie splacic wiekszy debet.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2005-08-02 07:57:56
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > Bo z dochodu 640zl/miesiac ciezko bedzie splacic wiekszy debet.

    Tak, ale w tradycyjnym PKO BP SA mozna miec debet wysokosci rownej
    miesiecznemu dochodowi.

    Leszek

  • 10. Data: 2005-08-02 08:05:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    LECH DUBROWSKI napisał(a):

    > Tak, ale w tradycyjnym PKO BP SA mozna miec debet wysokosci rownej
    > miesiecznemu dochodowi.

    To moze przenies sie do PKO BP ?

    --
    pozdrawiam