  • 1. Data: 2005-08-02 08:52:15
    Temat: Kredyt hipoteczny i ubezpieczenie na zycie
    Od: g...@p...onet.pl

    Mam zamiar wziasc kredyt hipoteczny w CHF ok. 90tys. W trakcie analizy ofert z
    roznych bankow okazalo sie, ze banki żądaja ubezpieczenia na zycie w roznej
    kwocie. W banku A dostalem propozycje ubezpieczenia za 60zl a w banku B za 25zl
    przy takiej samej kwocie kredytu (roznica to ok. 0.5% na oprocentowaniu
    kredtu), w PZU wyszlo chyba ok 100zl. Czy ktos przerabial ten temat dokladnie i
    moze mi zaproponowac ubezpieczyciela, ktory tanio ubezpiecza ???

    pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2005-08-02 09:02:58
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny i ubezpieczenie na zycie
    Od: "Graham" <z...@p...fm>

    w BOSiu nie jest wymagane

    pzdrw

  • 3. Data: 2005-08-02 09:20:25
    Od: "Graham" <z...@p...fm>

    > Pod jakimi warunkami ubezp w Bosiu nie jest wymagane ???

    jesli twój wiek do momentu całkowitej spłaty nie przekroczy 65lat

  • 4. Data: 2005-08-02 09:20:38
    Od: g...@p...onet.pl

    Akurat bank A to BOS. Doradca expandera wyjasnil mi, ze BOS żąda ubezpieczenia
    na zycie w kwocie 200% kredytu. Z tego robi sie dosc spora suma.
    Pod jakimi warunkami ubezp w Bosiu nie jest wymagane ???

    pozdr
    Rafal

  • 5. Data: 2005-08-02 10:07:33
    Od: "AG" <a...@i...pl>

    Potwierdzam, mam również kredyt w Bosiu i nie było mowy o żadnym
    ubezpieczeniu.

    AG

  • 6. Data: 2005-08-02 10:22:01
    Od: " " <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Graham <z...@p...fm> napisał(a):

    > jesli twój wiek do momentu całkowitej spłaty nie przekroczy 65lat

    Ale IMHO brak ubez. to chyba nie jest zbyt rozsądne, chyba że rodzina jest w
    stanie spłacać dalej kredyt i jeżeli bank zgodzi się na taką zmianę