  • 21. Data: 2015-06-19 10:26:22
    Temat: Re: Zamykanie KK Citi
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 20 maja 2015 12:26:54 UTC+2 użytkownik ls napisał:
    > Rezygnowal ktos ostatnio z KK Citi?
    > Robi sie to telefonicznie, mailem z serwisu transakcyjnego, czy w oddziale?
    > Zrezygnowalem z Citi Phone, wiec nie wiem, czy mi nie pobiora oplaty, jak zadzwonie
    w celu rezygnacji z karty.

    Przeszedlem juz sciezke, wiec sie podziele wynikami:
    Najpierw wyslalem wewnetrzna poczta wiadomosc wybierajac z listy temat "zamykanie
    karty". Bez odpowiedzi. Po jakims czasie ponowilem probe. W koncu (po jakichs 3
    tygodniach) zadzwonila w tej sprawie pani, od ktorej przy tej okazji dowiedzialem
    sie, ze mimo rezygnacji z Citi Phone, mozna bezkarnie (czyli bez oplaty) zadzwonic na
    infolinie i w ten sposob rezygnowac z KK. To chyba najszybsza droga, jesli nie chce
    sie tracic czasu na wizyte w oddziale lub czekac na reakcje poprzez poczte wewn.
    PS. Dla wybranych malo aktywnych posiadaczy KK Citi przygotowalo maly bonus po
    zalogowaniu do systemu transakcyjnego

    --
    pozdr.
    ls

  • 22. Data: 2015-06-19 15:08:25
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Jun 2015 01:26:22 -0700 (PDT), ls napisał(a):

    > PS. Dla wybranych malo aktywnych posiadaczy KK Citi przygotowalo maly bonus po
    zalogowaniu do systemu transakcyjnego

    Z ciekawości się zalogowałam (średnio aktywny posiadacz KK Citi)
    Zaproponowali mi zwiększenie limitu ("bez dodatkowych opłat i
    dokumentów") do 55000 zł.

    Ktoś tam na głowę upadł? :D

    --
    Imka

  • 23. Data: 2015-06-20 12:36:24
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > Ktoś tam na głowę upadł? :D

    Gdzie widac ow bonus? Ja nie korzystal od hmm 8mc a bonusu nie widac.

  • 24. Data: 2015-06-21 10:15:26
    Od: W <w...@w...pl>

    forestdumb wystukał, co następuje:

    > Gdzie widac ow bonus? Ja nie korzystal od hmm 8mc a bonusu nie widac.

    Chyba zazwyczaj pokazuje się po zalogowaniu od razu (przynajmniej do tej
    pory zazwyczaj tak to u mnie działało).

    Też nic się u mnie nie pojawiło.

  • 25. Data: 2015-06-22 07:56:51
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu sobota, 20 czerwca 2015 12:36:26 UTC+2 użytkownik forestdumb napisał:

    > Gdzie widac ow bonus? Ja nie korzystal od hmm 8mc a bonusu nie widac.

    Skoro go nie widzisz po zalogowaniu, to Ci nie przyznali.

    --
    pozdr.
    ls