  • 1. Data: 2015-05-18 09:49:26
    Temat: Przelewy, a dane zlecajacego przelew.
    Od: " 666" <...@...6>

    Z których banków razem z przelewem eliksir nie idzie adres zlecającego przelew, a
    idzie jedynie sama nazwa (imię i nazwisko)
    posiadacza rachunku? Czasem nie chcemy adresu płatnika ujawniać, a czasem adres z
    rachunku bankowego może być mylący (np. przy
    zakupach i dostawie na inny adres, czy w wielu podobnych przypadkach).

  • 2. Data: 2015-05-18 13:48:42
    Temat: Re: Przelewy, a dane zlecajacego przelew.
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 May 2015 09:49:26 +0200, " 666" <...@...6> wrote:
> [...]
    > czasem adres z rachunku bankowego może być mylący (np. przy
    > zakupach i dostawie na inny adres, czy w wielu podobnych

    Spotkałem się z tym tylko w mbanku za czasów bre (płatność od nich za
    robione im usługi), czy takie sztuczki też są praktykowane w innych
    bankach?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2015-05-19 07:30:57
    Od: b...@o...pl

    Najczęściej robię zwykłe przelewy podając tylko nazwisko odbiorcy.
    Zawsze przechodzi.

  • 4. Data: 2015-05-19 08:13:11
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2015-05-19 o 07:30, b...@o...pl pisze:
    > Najczęściej robię zwykłe przelewy podając tylko nazwisko odbiorcy.
    > Zawsze przechodzi.

    Odbiorca to nie to samo, co zlecający przelew :-)

    Paweł

  • 5. Data: 2015-05-19 14:48:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@o...pl> f...@g...co

    : Najczęściej robię zwykłe przelewy podając tylko nazwisko odbiorcy.
    : Zawsze przechodzi.

    Z danymi nadawcy czy bez tych danych? ;)

    -=-

    W Krokodylu mogę lać do Zakładu Utylizacji Składek jako ja i jako ktoś inny --
    **chyba**.
    Nie pamiętam, co z przelewami do Utylizatorni Składek.

    --
    nienawo pon wto śro czw pią sob nie pon wtonawo śro czw pią sob nie pon wto w polskim
    drewnieje pęd

  • 6. Data: 2015-05-20 08:34:37
    Od: n...@p...pl

    W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 09:49:25 UTC+2 użytkownik 666 napisał:
> [...]
    rachunku bankowego może być mylący (np. przy
    > zakupach i dostawie na inny adres, czy w wielu podobnych przypadkach).

    w kilku bankach (np. Alior, TeDebile, mBank) można zmienić dane adresowe i
    zatwierdzić sms-em. Parę razy ratowałem się w ten sposób że przed zleceniem
    konkretnego przelewu wpisywałem właściwe ("jednorazowe") dane adresowe w
    ustawieniach osobistych (mówię o adresie "stałego zameldowania"), robiłem przelew i z
    powrotem korygowałem dane w ustawieniach osobistych.

    partyzantka, prowizorka i nieco uciążliwe - ale efekt był taki jak chciałem...