  • 11. Data: 2015-05-20 20:36:05
    Temat: Re: Zamykanie KK Citi
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" mjhs36$aup$...@n...news.atman.pl

    > A po co rezygnować?

    Aby otrzymać tablet? :)

    > Nikt normalny chyba nie ma kk citi płatnej? ;)

    Ostatnie tablety generują 18 plnów miesięcznie -- być
    może Citi nie chce rezygnować z tej opłaty, w co wątpię.

    --
    nienawo pon wto śro czw pią sob nie pon wtonawo śro czw pią sob nie pon wto śro w
    polskim drewnieje pęd

  • 12. Data: 2015-05-20 21:20:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 maja 2015 13:44:40 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > A po co rezygnować? Nikt normalny chyba nie ma kk citi płatnej? ;)

    Bo niepotrzebna?

    > Swego czasu jak chciałem zamykać, to mi obiecali dożywotnią bezpłatność,
    > i tak jest do tej pory, w międzyczasie co jakiś czas przy logowaniu
    > proponowali mi wyższy limit, i tak dozbierałem teraz 3.5-krotność
    > limitu, który miałem na początku.
    Ze 3 lata temu na gruponie 5zł zainwestowałem bo do karty city Kindle dawali.
    Wpisałem co trzeba z city zadzwonili pogadali kartę z limitem przyznali. Zeby dostać
    Kindle to trzeba było 3 płatności bodajze dokonać czy jakoś tak to olałem sprawę. Pół
    roku temu dzwonili że limit mi mogą zwiększyć bo dobry klient jestem itp. W życiu ich
    karty nie użyłem a dobry klient?
    ;). Poprosiłem o zamknięcie kazali gdzieś tam zadzwonić, zadzwoniłem, miła pani
    nawijała że czemu bo darmo, bo z opłat zwolni mnie itp. Nie wymiękłem i zamkneli
    niepotrzebny mi prodult.

  • 13. Data: 2015-05-20 23:55:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 2...@g...co

[...]

    Straciłeś 5 plnów -- nic w tym chlubnego. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2015-05-21 10:24:43
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 20.05.2015 19:16, MarcinF pisze:

    > Citi daje takie niskie limity na starcie, że podwyższanie
    > jest takim plusem?
    > Sporo banków jeszcze jakiś czas temu na starcie dawało
    > 6-10 krotność zarobków, a przecież z czegoś trzeba
    > to spłacać.

    No nie wiem. Ja dostałem w citi (ze wszystkimi szykanami typu kwity od
    pracodawcy i pomimo zapewnień naganiacza, że będzie więcej)
    równowartość mniej więcej 2/3 ówczesnej pensji. Ale to było daaaaawno
    i urosło sobie, ale nadal do 10-krotności zarobków (nawet branych
    netto) bardzo dużo brakuje. Może 29 lat zatrudnienia w jednym miejscu
    jakoś słabo wypada w bankowych algorytmach. :)
    Inna sprawa, że obecnych moich zarobków citek nie zna.

    MJ

  • 15. Data: 2015-05-21 14:30:06
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Kindle to mBak dawal ale citi? Ten tablety i telefony, tansze od Kindla.

    Wypowiedzenie przez citi online (rezygnacja) zlozylem z miesiac temu ale brak
    jakiegokolwiek sladu wyslania wiadomosci, odpowiedzi itp. Wyslalem raz jeszcze
    i to samo. To tak dziala?

  • 16. Data: 2015-05-21 18:28:55
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2015-05-21 o 14:30, forestdumb pisze:
> [...]
    >
    > Wypowiedzenie przez citi online (rezygnacja) zlozylem z miesiac temu ale
    > brak jakiegokolwiek sladu wyslania wiadomosci, odpowiedzi itp. Wyslalem

    U mnie też tak właśnie "nie"działało. Wypowiedziałem w końcu przez
    infolinię.

  • 17. Data: 2015-05-22 03:29:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michał Jankowski" mjk4o4$ul$...@n...agh.edu.pl

    > netto) bardzo dużo brakuje. Może 29 lat zatrudnienia w jednym
    > miejscu jakoś słabo wypada w bankowych algorytmach. :)
    > Inna sprawa, że obecnych moich zarobków citek nie zna.

    Pewien inny bank nie poznał moich zarobków, ale dał mi 2 kredytówki
    z łącznym pułapem niespełna 50 kpln a teraz proponuje mi kredyt
    wysoki na ponad 70 kpln. Najwyraźniej algorytmy ;) mają swoje
    kryteria.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2015-05-27 20:40:03
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    spider" <"spajder78[WytnijTo] wrote:

    > U mnie też tak właśnie "nie"działało. Wypowiedziałem w końcu przez
    > infolinię.

    chyba po 2 tygodniach ktos zadzwonil i karta zamknieta z okresem wypowiedzenia
    ztcp idacym od wyslania maila w ich systemie (maila=poczty wew).

  • 19. Data: 2015-06-02 00:10:38
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    On 2015-05-20, W <w...@w...pl> wrote:
    > Liwiusz wystukał, co następuje:
    > Ja mam rok roczne zwolnienie >:

    Mi zaproponowali, powiedziałem że nie będę trzymał karty tylko po to
    żeby za rok znowu z nimi dyskutować o darmowości...

    > Od jakiegoś czasu sie chyba wycfanili i juz nie daja dozywotnio ;)

    ... i dali dożywotnio darmową z jakimś tam cashbackiem nawet :)

    Było to chyba rok temu, max. 2 lata.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 20. Data: 2015-06-02 18:49:10
    Od: W <w...@w...pl>

    Jacek Osiecki wystukał, co następuje:

> [...]
    > żeby za rok znowu z nimi dyskutować o darmowości...

    > ... i dali dożywotnio darmową z jakimś tam cashbackiem nawet :)

    Czyli będzie trzeba wnet 'skutecznie' odmawiać ;)