    From: Trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykać bankowe konta
    Date: Tue, 26 Sep 2023 11:43:08 +0200

    W dniu 21.09.2023 o 08:46, _Master_ pisze:

    > W najbliższym NIE. ;-)
    >
    > Ale już narracja czy tematy które porusza Konfederacja potrafią
    > zaistnieć. I to też ma znaczenie.
    >

    > Co zmusza Cię do głosowanie ciągle na tych samych?
    > Że daje to ciągle taki sam efekt?

    Jako że zdaję sobie doskonale sprawę z beznadziejności przedstawianym mi
    wyborów do glosowania nie chodzę na takowe spędy. Ale co do Konfy to
    możesz, mieć rację, jeszcze się nie zbłaźnili nie tylko władzą ale nawet
    znaczącą rolą jako opozycja. Co ta Konfa proponuje, np jak zamierza
    rządzić, nadal jako wasal i sługa robiący z kraju burdel da interesów
    innych  czy swoja własna suwerenna polityka dla dobra Kraju, pies tam
    zresztą trącał Kraj, dla dobra Polaków? No i jaka gwarancja że oni to
    akurat wyjątkowo nie dadzą się kupić intratnymi posadkami, płatnymi
    odczytami czy kartonami salaty wręczanej gdzieś w ciemniej uliczce?