  • 1. Data: 2003-01-07 16:05:51
    Temat: Zamkniecie rachunku w BZWBK
    Od: "Gissbourne" <g...@w...pl>

    Chcialbym zamknac konto w BZWBK. Najchetniej zdalnie - nie lubie stac w
    kolejkach. Nie posiadam kart ale mam token. Czy uda sie zamknac konto listem
    poleconym ?

    Gissbourne

  • 2. Data: 2003-01-07 16:30:40
    Temat: Re: Zamkniecie rachunku w BZWBK
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:aveut9$5v9$1@news.tpi.pl, Gissbourne wrote:
    > Chcialbym zamknac konto w BZWBK. Najchetniej zdalnie - nie lubie stac
    > w kolejkach. Nie posiadam kart ale mam token. Czy uda sie zamknac
    > konto listem poleconym ?

    Jeśli chcesz stracić jeszcze więcej czasu, to próbuj.

    Pragmatyczne rozwiązanie - zadzwoń do oddziału i zapytaj, kiedy są
    najmniejsze kolejki do Doradców (to chyba Ci ważniejsi, mylą mi się z
    Opiekunami (?) ) i wybierz się wtedy.
    Będzie pewniej i w sumie szybciej.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-07 16:43:56
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    Robert wrote:

> [...]
    >
    > Pragmatyczne rozwiązanie - zadzwoń do oddziału i zapytaj, kiedy są
    > najmniejsze kolejki do Doradców (to chyba Ci ważniejsi, mylą mi się z

    jesli masz karty to procedura zamkniecia potrwa do 6 tygodni

  • 4. Data: 2003-01-07 16:50:28
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Gissbourne" <g...@w...pl> wrote in message
    > Chcialbym zamknac konto w BZWBK. Najchetniej zdalnie - nie lubie stac w
    > kolejkach. Nie posiadam kart ale mam token. Czy uda sie zamknac konto
    listem
    > poleconym ?

    Ja zamykałem w innym oddziale - może jest jakiś inny mniej oblegany? Raczej
    tak polecam bo mam potwierdzony druk zamknięcia (mają własny druk na to).

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2003-01-07 16:50:56
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avf08e$t1b$1@news.gazeta.pl, Aga wrote:

    > jesli masz karty to procedura zamkniecia potrwa do 6 tygodni

    czytaj uważnie:

    Poza tym niekoniecznie tak jest, jak piszesz. Znam przypadek w rodzinie,
    gdzie zamknięto Konto24 od ręki przy zwrocie karty. Zadzwonili tylko do CK
    dowiedzieć się, czy nie wiszą jakieś transakcje.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-01-07 17:05:58
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avf417$gg8$1@shilo.silesia.pik-net.pl, Krzysztof Kowalski wrote:
    > "Gissbourne" <g...@w...pl> wrote in message
    >
    > Ja zamykałem w innym oddziale - może jest jakiś inny mniej oblegany?
    > Raczej tak polecam bo mam potwierdzony druk zamknięcia (mają własny
    > druk na to).

    Pewnie też zależy od oddziału - u mnie (kilka mies. temu) nie mieli nic
    takiego. Musiałem się strasznie zaciekle kłócić i wzywać kierownika, aby
    dostać potwierdzoną kopię wniosku o zamknięcie.

    Sami z siebie w formie potwierdzenia zamknięcia jedynie proponowali mi kwit
    z kasy wypłaty pozostałego salda :(

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-07 17:05:58
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    Robert wrote:

> [...]
    > rodzinie, gdzie zamknięto Konto24 od ręki przy zwrocie karty.
    > Zadzwonili tylko do CK dowiedzieć się, czy nie wiszą jakieś

    to prawda zależy na jakiego pracownika się trafi, podalam tylko max. czas
    zamknięcia
    Pzdr

  • 8. Data: 2003-01-07 18:27:33
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"

    > Jeśli chcesz stracić jeszcze więcej czasu, to próbuj.
    >
    > Pragmatyczne rozwiązanie - zadzwoń do oddziału i zapytaj, kiedy są
    > najmniejsze kolejki do

    wczoraj zamykalem, rano po otwarciu oddzialu.
    Maja wlasny druk, czyli zona musi sie dodatkowo na nim podpisac bo nasza
    dyspozycja byla na normalnej kartce papieru.
    Potrwac ma faktycznie 6 tygodni mimo, ze kazalem jedną karte Maestro
    zastrzec a czeków w życiu nie mieliśmy do tego konta.
    *** blad ***
    PS - a tokena nie musisz zwrócic ? jesli tak i wizyta w oddziale niezbędna