    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamkniecie rachunku w BZWBK
    Date: Tue, 7 Jan 2003 19:27:33 +0100

    Użytkownik "Robert"

    > Jeśli chcesz stracić jeszcze więcej czasu, to próbuj.
    >
    > Pragmatyczne rozwiązanie - zadzwoń do oddziału i zapytaj, kiedy są
    > najmniejsze kolejki do

    wczoraj zamykalem, rano po otwarciu oddzialu.
    Maja wlasny druk, czyli zona musi sie dodatkowo na nim podpisac bo nasza
    dyspozycja byla na normalnej kartce papieru.
    Potrwac ma faktycznie 6 tygodni mimo, ze kazalem jedną karte Maestro
    zastrzec a czeków w życiu nie mieliśmy do tego konta.
    *** blad ***
    PS - a tokena nie musisz zwrócic ? jesli tak i wizyta w oddziale niezbędna