  • 1. Data: 2003-01-07 13:45:56
    Temat: [MultiBank] - strona transakcyjna
    Od: "nihilista" <n...@a...pl>

    pojawia sie komunikat:

    "Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    Prosimy spróbować ponownie.
    Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi
    Telefonicznej..."

    czy tez tak macie???

    pozdr
    nihilista

  • 2. Data: 2003-01-07 13:56:08
    Temat: Re: [MultiBank] - strona transakcyjna
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    nihilista <n...@a...pl> wrote:

    > czy tez tak macie???

    Nie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-01-07 14:06:08
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za nihilista <n...@a...pl> w poście
    news:aveln0$a9m$1@kujawiak.man.lodz.pl napisał:

> [...]
    > Prosimy spróbować ponownie.
    > Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi

    Działa bez problemu. Nawet chyba nieco szybciej niż zwykle.
    Marcin Lubojański
    najciekawsze strony turystyczne:
    www.goscinni.betacom.pl
    www.tramping.slask.prv.pl

  • 4. Data: 2003-01-07 14:06:55
    Od: "Kovalek" <k...@c...nu>

    Użytkownik "nihilista" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Prosimy spróbować ponownie.
    > Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi

    Ja tak mam. Chyba dlatego, ze jeszcze podpisane umowy nie dotarly do
    Multibanku.
    Trzeba poczekac pare dni

    A i jeszcze chcialem sie przy okazji spytac jak to jest w Multibanku z
    kartami VE ?
    Przy wniosku, ani przy umowie nie ma zadnej mowy o karcie co rachunku. W
    jaki sposob sie uzyskuje taka karte ??

    Leszek Kowalski

  • 5. Data: 2003-01-07 14:07:38
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Kovalek <k...@c...nu> w poście
    news:avemv4$ol$1@news.tpi.pl napisał:

> [...]
    > Przy wniosku, ani przy umowie nie ma zadnej mowy o karcie co
    > rachunku. W jaki sposob sie uzyskuje taka karte ??

    Trzeba zadzwonić i zamówić.
    Można też 'zamówić połączenie telefoniczne' przez www (a co czemu to ja mam
    płacić? niech płaci bank).