  • 1. Data: 2003-05-17 17:19:10
    Temat: Zamknięcie konta w ING - spostrzeżenia
    Od: zdan <z...@i...pl>

    Witam

    Właśnie dzisiaj zamknąłem konto w ING. Trwało to ok 1/2 godziny.
    Niestety nie obyło się bez zgrzytów :( Po pierwsze pobrali ode mnie
    opłatę w wysokości 6 zł, pomimo tego, że jest dopiero połowa miesiąca.
    Po drugie nie oddali części opłaty za kartę, pomimo tego, że była ważna
    dopiero 2 miesiące. Ale to ostatnie pieniądze jakie ode mnie dostali.
    Jedyny plus jest taki, że nie pobrali opłaty za likwidację zlecenia
    stałego.

    I na koniec takie spostrzeżenie: dawniej, żeby coś załatwić, trzeba było
    postać w 5-7 osobowej kolejce. Teraz kolejki znikły. I to jest pozytywny
    aspekt podniesienia opłat ;)

    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl