  • 1. Data: 2008-01-13 06:10:26
    Temat: Zamknięcie cyklu na KK Citi
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Czy dokonując płatności KK Citi w dniu zamknięcia cyklu (dzień roboczy)
    mam pewność, że transakcja nie pojawi się już na najbliższym wyciągu?
    Czy Citi zaczeka z zamknięciem cyklu na rozliczenie blokady? Pomijam
    sytuację rozliczenia transakcji w dniu jej dokonania, bo to się chyba
    nie zdarza.

  • 2. Data: 2008-01-13 06:37:53
    Temat: Re: Zamknięcie cyklu na KK Citi
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "chrisek" <c...@u...pl> wrote in message
[...]

    Taka transakcja zostanie rozliczona w kolejnym okresie rozliczeniowym Nie
    spotkalem jeszcze banku, ktory opoznialby wysylanie wyciagow z powodu
    wiszacych blokad.

    MK

  • 3. Data: 2008-01-13 10:15:38
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-13, chrisek <c...@u...pl> wrote:
    > Czy Citi zaczeka z zamknięciem cyklu na rozliczenie blokady? Pomijam
    > sytuację rozliczenia transakcji w dniu jej dokonania, bo to się chyba
    > nie zdarza.

    Zdarza. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2008-01-13 11:34:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

    > Zdarza. :)

    A gdzie?

    MK

  • 5. Data: 2008-01-13 12:24:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-13, MK <m...@i...pl> wrote:

    > A gdzie?

    Nie pamiętam dokładnie, ale parę miesięcy temu robiłem dość duże zakupy
    ciuchowe (tak ok 1k), właśnie w ostatnim dniu rozliczeniowym. Dwie
    transakcje przeszły na kolejny okres, a jedna została bardzo szybko
    rozliczona i trafiła jeszcze do bieżącego wyciągu. CHYBA to była karta
    mbankowa (piszę chyba, bo mam ich trochę, a nie pamiętam którą wtedy
    płaciłem).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2008-01-13 14:27:24
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    MK napisał(a):
    > Nie spotkalem jeszcze banku, ktory opoznialby wysylanie wyciagow z
    > powodu wiszacych blokad.

    A ja spotkałem. Dzień zakończenia cyklu na KK mBanku był "ruchomy" nawet
    jak przypadał na dzień roboczy. Interesuje mnie czy na KK Citi też taki
    jest.

  • 7. Data: 2008-01-13 14:38:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Sty, 14:27, chrisek <c...@u...pl> wrote:

    > A ja spotkałem. Dzień zakończenia cyklu na KK mBanku był "ruchomy" nawet
    > jak przypadał na dzień roboczy. Interesuje mnie czy na KK Citi też taki
    > jest.

    Ja nawszelki wypadek zaczynam transakcje dana KK nastepnego dnia po
    zamknieciu cyklu.
    Z tym, ze mam karty o terminach przesunietych o 15 dni i po 2
    tygodniach korzystania z KK na poczatku jej cyklu, przechodze na
    nastepna, rozpoczynajaca swoj cykl

  • 8. Data: 2008-01-13 15:57:05
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "chrisek" 4789ab52$...@n...home.net.pl

    : Czy Citi zaczeka z zamknięciem cyklu na rozliczenie blokady?

    Wątpię. Ale w ogóle ten dzień zamknięcia jest płynny w wielu bankach.
    W Citi masz podgląd w internecie.

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 9. Data: 2008-01-13 16:02:00
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "krzysztofsf" 1...@i...goog
    legroups.com

    : Z tym, ze mam karty o terminach przesunietych o 15 dni i po 2
    : tygodniach korzystania z KK na poczatku jej cyklu, przechodze
    : na nastepna, rozpoczynajaca swoj cykl

    Ja chciałem mieć 4 karty :) rozsunięte o 7 do 8 dni. :)
    Okazało się, że nie jest to proste.

    Na dodatek chciałem je automagicznie spłacać z debetowego (oszczędności
    wówczas nie miałem) konta, na które bym przelewał w ostatniej chwili:
    gdybym zawiódł -- zapłaciłbym odsetki za jeden dzień i nie zapłaciłbym kary.

    Ostatecznie uznałem to rozwiązanie za nierealne. :)
    Albo jak kto woli -- realne, ale zbyt czasochłonne.
    O 4 kartach pomyślę być może za jakiś czas. :)

    --
    ____

  • 10. Data: 2008-01-13 17:56:04
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 13.01.2008 Eneuel Leszek <p...@c...fontem.lucida.console9> napisał/a:

> [...]
    > gdybym zawiódł -- zapłaciłbym odsetki za jeden dzień i nie zapłaciłbym kary.

    Huh? Raczej za co najmniej dwadzieścia parę dni.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/