  • 1. Data: 2008-02-22 14:20:40
    Temat: ING: Kredyt hipoteczny
    Od: k...@g...com

    Zrobiłem dzisiaj rajd po bankach w poszukiwaniu kredytu hipotecznego
    na ok. 200 tysięcy złotych. Zależy mi na możliwości wcześniejszej
    spłaty (i częsciowej i całkowitej) oraz na braku dodatkowych opłat. W
    przy tych warunkach na bezkonkurencyjną wygląda "promocyjna" oferta
    ING: oprocentowanie WIBOR6M + 1% (ponoć do negocjacji), 0% prowizji,
    żadnych ubezpieczeń, bezprowizyjna możliwość wcześniejszej spłaty
    wpisana w umowę. To wygląda znacznie lepiej niż warunki oferowane w
    innych bankach (a przerobiłem Pekao SA, PKO BP, Multi, WBK, Nordea).
    Czy ktoś ostatnio miał doświadczenia z ING? Czy w warunkach kryje się
    jakiś haczyk który przeoczyłem? Z góry dziekuje za komentarze i
    pozdrawiam, Konrad

  • 2. Data: 2008-02-23 15:52:14
    Temat: Re: ING: Kredyt hipoteczny
    Od: "Krzysztof Ziółkowski" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pod tym wzgledem ING jest w porzadku.
    Nie ma zadnych haczykow.
    Jesli priorytetem jest dla Ciebie wczesniejsza splata masz do wyboru jeszcze
    mBank, Multibank.

  • 3. Data: 2008-02-23 17:29:30
    Od: k...@g...com

    On 23 Lut, 16:52, "Krzysztof Ziółkowski" <tania-
    hipoteka...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Pod tym wzgledem ING jest w porzadku.
    > Nie ma zadnych haczykow.
    > Jesli priorytetem jest dla Ciebie wczesniejsza splata masz do wyboru jeszcze
    > mBank, Multibank.

    Dziekuje za potwierdzenie :) M*banki dokładają ubezpieczenie od utraty
    pracy, przez które opłaty i oprocentowanie robi się mało atrakcyjne....