  • 1. Data: 2022-03-22 17:08:19
    Temat: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Witam,

    Zamknął już ktoś konto w Aion banku i jak to mu się objawia?
    Bo ja wypowiedziałem umowę 3 lutego.
    Obiecanego przez bank emaila z informacją o zamknięciu brak.
    Próbuję się zalogować do aplikacji, ale od razu po zalogowaniu mnie
    z niej wyrzuca.
    Czy ten typ ta ma? co u Was?

    pozdrawiam,
    Bogdan

  • 2. Data: 2022-03-22 20:36:47
    Temat: Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
    Od: mk <m...@g...com>

    wtorek, 22 marca 2022 o 17:08:22 UTC+1 Bogdan B. napisał(a):

    > Czy ten typ ta ma? co u Was?

    Ja po prostu nie mogę się zalogować.

  • 3. Data: 2022-03-23 10:55:02
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2022-03-22 o 20:36, mk pisze:

    > Ja po prostu nie mogę się zalogować.

    Pytanie tylko czy to należy traktować jak rozwiązaną umowę czy jakoś
    inaczej?

    --
    t0maszek

  • 4. Data: 2022-03-23 11:49:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 23 marca 2022 o 10:55:05 UTC+1 Tomaszek napisał(a):

    > Pytanie tylko czy to należy traktować jak rozwiązaną umowę czy jakoś
    > inaczej?

    Z jednej strony można zapytać - czego innego można się spodziewać po rozwiązaniu
    umowy?
    Ale z drugiej - wczoraj wieczorem nie mogłem się do aion zalogować via aero2 - a dziś
    działa i przez wifi i prez aero2 (co prawda w robocie, więc inna lokalizacja).

  • 5. Data: 2022-03-23 11:54:04
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    > Z jednej strony można zapytać - czego innego można się spodziewać po rozwiązaniu
    umowy?

    Z jednej strony masz rację.

    > Ale z drugiej - wczoraj wieczorem nie mogłem się do aion zalogować via aero2 - a
    dziś działa i przez wifi i prez aero2 (co prawda w robocie, więc inna lokalizacja).

    A z drugiej no właśnie. W takim np. PGNiG można usunąć konto z EBOK co
    nie oznacza rozwiązania umowy o dostawy gazu.

    --
    t0maszek

  • 6. Data: 2022-03-23 11:57:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 23 marca 2022 o 11:54:05 UTC+1 Tomaszek napisał(a):
> [...]
    > A z drugiej no właśnie. W takim np. PGNiG można usunąć konto z EBOK co
    > nie oznacza rozwiązania umowy o dostawy gazu.

    Gazu nie dostajesz "przez internet" ;P
    Co prawda w banku te "dostępu przez internet" mieć nie musisz, no ale to jednak jest
    aion (aion, a nie alior), gdzie jest to jedyna opcja składania jakichkolwiek
    dyspozycji.
    Choć trzeba sprawdzić, czy prawo bankowe pozwala na prowadzenie rachunku, do którego
    nie można składać dyspozycji... Albo czy zabrania czegoś takiego...

  • 7. Data: 2022-03-25 06:18:49
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Obiecanego emaila z potwierdzeniem rozwiązania umowy.
    Dostał ktoś?

  • 8. Data: 2022-03-25 11:58:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 25 marca 2022 o 06:18:54 UTC+1 Bogdan B. napisał(a):

    > Obiecanego emaila z potwierdzeniem rozwiązania umowy.
    > Dostał ktoś?

    A w jaki sposób zamykałeś?
    Tak "normalnie" czy w trybie sprzeciwu wobec zmiany warunków?

    Bo zainspirowaliście mnie do zrealizowania tego zamknięcia, choć trochę żal mi
    plastikowej debetówki.
    W razie potrzeby aion zawsze można sobie przez net otworzyć - ale darmowego plastiku
    już nie będzie :(
    Ale cóż - szantażować się nie damy.

    W każdym razie piszę na czacie, że chcę zamknąć w trybie sprzeciwu, i to natychmiast.
    Tamci oczywiście zaczynają od standardowej pierdółki że "zamknięcie konta trwa
    łącznie 44 dni",
    a do tego jeszcze wcześniej musisz sam pozamykać wszystko oprócz rachunku głównego,
    bo inaczej nawet dyspozycji zamknięcia nie przyjmą.

    Po kolejnym wspomnieniu o sprzeciwie już było, że mogą zamknąć z dniem wejścia w
    życie zmian,
    ale i tak muszę sam wszystko pousuwać.
    No to juz pousuwałem - ale każę zamykać natychmiast.
    Stanęło na "Przekazuję konto do zamknięcia dzisiaj."

    Następnego dnia oczywiście wszystko nadal działa.
    Inny kąsultant nie był już taki zgodny i jedynie wpisał mnie na "listę do zamknięcia
    z dniem wejścia zmian".
    W sumie różnica niewielka, bo tydzień - zobaczymy, jaki będzie skutek.
    Po zamknięciu ma być mail.
    Póki co dostęp działa.

    A właśnie co do "zamykania w trybie sprzeciwu" - czy rzeczywiście jest tak, że klient
    ma do wyboru zamknięcie natychmiastowe albo z dniem wejścia w życie zmian?

    Czy może jedynie "zwykłe" zamknięcie, jedynie z gwarancją bezkosztowości, ale z
    "normalnymi"
    terminami - lub "skrócone" (tzn. niekoniecznie musi być skrócone, bo zwykle
    wypowiedzenia
    przez klienta jest z miesięcznym terminem - a zmiany muszą być ogłaszane min. 2
    miesiące przed wprowadzeniem),
    czyli z dniem wejścia w życie zmian, plus też oczywiście z gwarancją bezkosztowości?

    Wziąłem się też za zamykanie cinkciarza - o, tam to jeszcze trudniej.
    Najpierw na wiadomość w systemie transakcyjnym odpowiedź bez podpisu, że mam wysłać
    maila do inspektora ochrony danych
    i że odpowiedzą w ciągu 30 dni.
    Na opr odpowiedź, że się zgodziłem na odpowiedzi w 30 dni.
    Tutaj zmiany regulaminu wchodzą na początku maja - więc będzie jeszcze nieco zabawy i
    kilka maili, zanim zrobią to, co chcę...

  • 9. Data: 2022-03-25 17:37:11
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    > A w jaki sposób zamykałeś?
    > Tak "normalnie" czy w trybie sprzeciwu wobec zmiany warunków?

    Tak "normalnie", w terminie 44 dni. Nie mam tyle cierpliwości co Ty ;-)

  • 10. Data: 2022-03-25 18:51:59
    Od: mk <m...@g...com>

    piątek, 25 marca 2022 o 06:18:54 UTC+1 Bogdan B. napisał(a):

    > Obiecanego emaila z potwierdzeniem rozwiązania umowy.
    > Dostał ktoś?

    Wczoraj dostałem.