  • 1. Data: 2022-03-19 14:58:39
    Temat: dzis widziałem odmowę w autobusie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    baba zaklęła po rusku
    czy to sankcja ja dopadła właśnie? :)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2022-03-19 15:05:51
    Temat: Re: dzis widziałem odmowę w autobusie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 19 marca 2022 o 14:56:37 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > baba zaklęła po rusku
    > czy to sankcja ja dopadła właśnie? :)

    Londongrad ;>
    A co powiedziała?
    No i późno się obudziła, sankcje od 10 marca.

  • 3. Data: 2022-03-19 16:25:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:9fb4c85e-6e49-4de7-814a-885982247dean@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Londongrad ;>
    > A co powiedziała?

    Nie wiem bo poszedłem spać o 2oo
    W pracy przespałem się w bawialnym tyko 15min
    A w autobusie bawiłem się w zmruż oczy.
    Odcinam się od mieszaniny języków.

    Buchnęła wiosna.