  • 21. Data: 2022-04-07 14:59:35
    Temat: Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 5 kwietnia 2022 o 20:41:39 UTC+2 Waldek napisał(a):
> [...]
    wyjaśnić, że "zamknięcie konta trwa 44 dni" to jednak nie w tym przypadku.
    > Hmm...
    > Ja dziś zamknąłem oszczędnościowe w ojro
    > bo i trzymać na 0,05% bezsens - mail przyszedł zaraz o zamknięciu
    > Wylało się na zwykłe - polałem do żubra
    > Tam tez gówniany % ale do 2k mogę podjąć od ręki w kasie
    > bez zgłaszania i za free, a do wakacji już nie tak długo ;)

    Takie "dodatkowe" konta to aion zamykał bez problemu - a dodatkowym bonusem przy
    zamykaniu oszczędnościowych była kapitalizacja odsetek "na żądanie" - czyli wypłacał
    należne odsetki w chwili zamknięcia.
    Ale nie pamiętam, żebym dostał maila o zamykaniu...

    A zamykałem kilka, w tym oszczędnościowe w złotówkach - w taki zły poranek, kiedy nie
    chodziły przelewy
    wewnętrzne, więc wykombinowałem, że spróbuję zamknąć i może w ten sposób przeleję -
    udało się
    prawie w pełni, bo puknąłem "OK" zanim się kółko przestało kręcić - i okazało się, że
    jako konto do przelania kasy z zamykanego KO złotówkowego domyślnie (stąd pewnie
    angielskie "default" ;)
    podstawiło mi się konto dolarowe.
    Po powrotnej konwersji w sumie straciłem 2,30zł - i trzeba było dwóch reklamacji,
    żeby oddali ;P

    No i pewnie tradycję braku maila kontynuują - dzisiaj już się nie mogę zalogować
    apką,
    po wpisaniu kodu wraca do ekranu początkowego i potem znów do ekranu kodu - ale maila
    o rozwiązaniu umowy ani widu.
    A maila do mnie mają - pisali wiele razy takie dziwaczne "cześć <nikt>" albo "cześć
    <numer>"...

    A tak a propos to nie zamknąłeś aion i masz zamiar płacić 19,99zł/mc czy dałeś się
    zaszantażować i wpłaciłeś 5k?

  • 22. Data: 2022-04-07 19:08:58
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    > A tak a propos to nie zamknąłeś aion i masz zamiar płacić 19,99zł/mc czy dałeś się
    > zaszantażować i wpłaciłeś 5k?

    Póki co dałem się zaszantażować :/
    pewnie po wakacjach się rozstaniemy... bez żalu
    Tą różnicę między 1,5% a np. 2% (w Milku) przy kwocie 5k
    to mogę w sumie olać :}

    Pozdro