eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Re: Wydarzenia: Wojna w Ukrainie. Sklep Leroy Merlin zniszczony. Wcześniej firma odmówiła wycofania się z rosyjskiego rynku

  • 1. Data: 2022-03-21 15:39:54
    Temat: Re: Wydarzenia: Wojna w Ukrainie. Sklep Leroy Merlin zniszczony. Wcześniej firma odmówiła wycofania się z rosyjskiego rynku
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 21 Mar 2022 14:41:58 +0100 (GMT+01:00), Eneuel napisał(a):

    > Sklep Leroy Merlin zniszczony.
    > Wcześniej firma odmówiła wycofania się z rosyjskiego
    > rynku.

    Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział: Leroy Merlin, Auchan i Decathlon, należą
    do tego samego holdingu francuskiego holdingu rodzinnego Mulliez.

    businessinsider.com.pl/wiadomosci/rosja-ukraina-te-f
    irmy-nie-wycofaly-sie-z-rosji-bojkot-sieci-leroy-mer
    lin-auchan/ht17gfe

    https://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2022/03/8EO588KXa2SpkP
    mh.jpg
    https://pbs.twimg.com/media/FNzUaOTXIAQ9sDY.jpg

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2022-03-21 16:17:56
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2022-03-21 o 15:39, Olin pisze:

> [...]
    >
    > businessinsider.com.pl/wiadomosci/rosja-ukraina-te-f
    irmy-nie-wycofaly-sie-z-rosji-bojkot-sieci-leroy-mer

    Wiecej takich kolborantow - m.in Nestle

    a ta chyba ma m.in ma Winiary i wodę Nałęczowianke
    z winiar w sumie nic nie kupuje, ale babci nałęczowianke obrzydziłem ;)

    Pozdro

  • 3. Data: 2022-03-21 21:20:28
    Temat: Re: Sklep Leroy Merlin zniszczony
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2022-03-21 o 19:41, Eneuel pisze:
    > Olin
    >
    > : Leroy Merlin, Auchan i Decathlon,
    > : należą do tego samego holdingu
    > : francuskiego holdingu rodzinnego
    >
    > B1 to też Auchan.

    Jako żywo... też omijam teraz,
    - a kupowałem, średnio raz na tydzień ~150 zeta

    > -_-
    >
    > https://oko.press/firmy-ktore-nie-wycofaly-sie-z-ros
    ji/

    Ludzie i tak mają to w dupie, pójdą tam gdzie im bliżej i taniej
    ja akurat mam kilka marketów w bliskim zasięgu
    więc kwestia dobrej woli ...

  • 4. Data: 2022-03-22 10:09:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No a gdzie kupować, skoro masz do wyboru niemiecki lub francuski?
    No portugalski jeszcze jest, faktycznie dalej, no ale trudno.
    "Kapitał nie ma narodowości" - kto to mówił?

    -----

  • 5. Data: 2022-03-22 11:24:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Mar 2022 10:09:43 +0100, kacapska onuca wzór ąćęłńóśźż
    napisała:

    > No a gdzie kupować, skoro masz do wyboru niemiecki lub francuski?
    > No portugalski jeszcze jest, faktycznie dalej, no ale trudno.

    Hail Fiutin!

    Naziole obowiązkowo powinni kupować w sieci Mere. Wprawdzie mają tylko 3
    sklepy w Polsce, ale konfederaści to ludzie ideowi i są gotowi do
    wyrzeczeń.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2022-03-31 02:11:11
    Temat: Sklep Leroy Merlin zniszczony
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" 14kwty1wka8sz.1i7xecr240xpk$....@4...net

    > Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział: Leroy Merlin, Auchan i Decathlon, należą

    Decathlon właśnie mięknie...

    --

  • 7. Data: 2022-03-31 13:34:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 31 marca 2022 o 02:11:22 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "Olin" 14kwty1wka8sz.1i7xecr240xpk$....@4...net
    > Decathlon właśnie mięknie...

    Oszon ten zaraz wymięknie, w większości już puste półki ;>