  • 1. Data: 2005-07-03 08:19:54
    Temat: Zamiana na KK ING
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Jak ktoś chciał zamienić tak jak ja swoją KK z Lukasa na KK ING w promocji,
    to z tego raczej nic nie będzie bo właśnie przeglądam ich stronę a tam pisze
    : "Zamiana dotyczy kart kredytowych następujących banków: BPH Bank,
    Citibank, Raiffeisen Bank, mBank, Multibank, PKO BP, Pekao SA, BZ WBK,
    Millennium Bank"
    Co za skubance czemu nie lubią Lukasa.

  • 2. Data: 2005-07-03 08:36:56
    Temat: Re: Zamiana na KK ING
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Marcin_P. wrote:

    > : "Zamiana dotyczy kart kredytowych następujących banków: BPH Bank,
    > Citibank, Raiffeisen Bank, mBank, Multibank, PKO BP, Pekao SA, BZ WBK,
    > Millennium Bank"
    > Co za skubance czemu nie lubią Lukasa.

    no to zamien na BPH, a potem BPH->ING :))