  • 1. Data: 2005-07-03 06:53:46
    Temat: Zamkniecie e-direct w VW?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Jak najszybciej przeprowadzic zamkniecie e-direct pozostawiajac sobie dostep
    internetowy i pluskonto. Czy mozna wyslac im przez poczte wewn. zlecenie
    zamkniecia e-direct oraz przeksztalcenie posiadanego tokena (1zl do konca
    wrzesnia) jako tokena do pluskonta. Czy musze wysylac specjalna rezygnacje i
    wniosek o zamkniecie e-direct poczta tradyc. czy np. po wyslani czegos
    takiego internet. poczta wew. VW moze sam przygotowac odpowiednie dokumenty
    i przyslac mi je do podpisu.
    Ogolnie jakie macie doswiadczenia i jak to najlatwiej zalatwic?

  • 2. Data: 2005-07-03 10:40:30
    Temat: Re: Zamkniecie e-direct w VW?
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamkniecia e-direct oraz przeksztalcenie posiadanego tokena (1zl do konca

    Taka wersja działa - nie zapomnij tylko napisać o chęci skorzystania z
    promocji za 1zł.

    TomekD

  • 3. Data: 2005-07-03 19:10:46
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    TomekD napisał(a):

    > Taka wersja działa - nie zapomnij tylko napisać o chęci skorzystania z
    > promocji za 1zł.

    Zamknięcie rachunku przez dyspozycję pocztą elektryczną???

  • 4. Data: 2005-07-03 21:45:56
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:da9d7g$6kl$1@news.elsat.net.pl...
    > [...]
    > Zamknięcie rachunku przez dyspozycję pocztą elektryczną???

    Cóż w tym dziwnego ?
    Pocztą elektryczną ale wewnętrzną, tylko jednego z rachunków a VW dosyła
    ładne potwierdzenie zamknięcia via poczta z trąbką, niestety chyba bez
    pieczątki :-)
    Jak zamykałem konta w marmurkach nigdy nie dostałem potwierdzenia że konto
    zamknięto a uzyskanie potwierdzenia złożenia dyspozycji zamknięcia wymagało
    najczęściej wysiłku.

    TomekD

  • 5. Data: 2005-07-03 22:42:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    TomekD napisał(a):

    > Cóż w tym dziwnego ?
    > Pocztą elektryczną ale wewnętrzną, tylko jednego z rachunków a VW dosyła
    > ładne potwierdzenie zamknięcia via poczta z trąbką, niestety chyba bez
    > pieczątki :-)

    To na cholerę pół Polski wędrowało na pocztę z trąbką po wprowadzeniu
    opłat za e-direct?

    Halo, czy owe pół Polski mnie słyszy? :>

  • 6. Data: 2005-07-04 04:42:18
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 04 Jul 2005 00:42:19 +0200,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisała:
    [...]
    > To na cholerę pół Polski wędrowało na pocztę z trąbką po wprowadzeniu
    > opłat za e-direct?
    Żeby mieć dowód wysłania dsyspozycji ?

    > Halo, czy owe pół Polski mnie słyszy? :>
    Słyszy, słyszy, nie drzyj się tak.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman

  • 7. Data: 2005-07-04 16:46:10
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > To na cholerę pół Polski wędrowało na pocztę z trąbką po wprowadzeniu
    > opłat za e-direct?
    >
    > Halo, czy owe pół Polski mnie słyszy? :>

    No jak to po co , żeby odesłać też tokena.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-07-04 17:15:13
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin_P. napisał(a):

    > No jak to po co , żeby odesłać też tokena.

    Ano faktycznie, jeśli ktoś całkowicie rezygnował, to tak.

    W każdym razie bardzo mnie dziwi, że VW uwzględniał wypowiedzenie umowy
    drogą poczty wewnętrznej...

  • 9. Data: 2005-07-04 20:56:17
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    > W każdym razie bardzo mnie dziwi, że VW uwzględniał wypowiedzenie umowy
    > drogą poczty wewnętrznej...

    Mi nie uwzględnili . Zażądali wypowiedzenia przysłanego pocztą.

    pzdr
    j.

  • 10. Data: 2005-07-05 05:08:01
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 04 Jul 2005 19:15:13 +0200,
    napisała:

    > Ano faktycznie, jeśli ktoś całkowicie rezygnował, to tak.
    >
    > W każdym razie bardzo mnie dziwi, że VW uwzględniał wypowiedzenie umowy
    > drogą poczty wewnętrznej...

    E tam. Spora częśc pism (nie twierdzę że wszystkie!) jest "do celów
    dowodowych". Jeżeli stwierdzili, że ten klient nie jest "awanturujący
    się" to mogli tak zrobić :-)
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping