  • 1. Data: 2005-07-03 10:20:04
    Temat: przelew z PKO Inteligo do Inteligo
    Od: "napis" <n...@b...n.ie>

    Jak długo idzie przelew z Pko-inteligo do Inteligo*?
    Pieniądze wysłane wczoraj o 15:00, czy oni tam śpią w weekend??

    *wbrew pozorom to nie jest to samo, pieniądze zostały wysłane z konta w
    PKO do którego doczepiono później dostęp przez internet-inteligo, a ja
    mam czyste inteligo

  • 2. Data: 2005-07-03 10:21:57
    Temat: Re: przelew z PKO Inteligo do Inteligo
    Od: "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "napis" <n...@b...n.ie> napisał w wiadomości
    > Jak długo idzie przelew z Pko-inteligo do Inteligo*?
    > Pieniądze wysłane wczoraj o 15:00, czy oni tam śpią w weekend??

    Śpią. Dojdą w poniedziałek.
    --
    Pzdr
    Franz Maurer

  • 3. Data: 2005-07-03 12:31:44
    Od: " " <n...@g...pl>

    Franz Maurer <f...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "napis" <n...@b...n.ie> napisał w wiadomości
    > >

    > Śpią. Dojdą w poniedziałek.

    Przelewy INTELIGO-->PKO BP oraz PKO BP-->>INTELIGO sa realizowane jak
    normalne przelewy miedzybankowe, wiec data dotarcia uzalezniona jest od
    tego, o ktorej przelew wyszedl z PKO BP.

  • 4. Data: 2005-07-03 13:36:11
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przelewy INTELIGO-->PKO BP oraz PKO BP-->>INTELIGO sa realizowane jak
    > normalne przelewy miedzybankowe, wiec data dotarcia uzalezniona jest od
    > tego, o ktorej przelew wyszedl z PKO BP.

    Niezupelnie.
    Realizowane sa tak, jak przelewy miedzy roznymi oddzialami tego samego banku
    (tak jak np. mBank <-> Multibank)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-07-03 13:49:50
    Od: " " <n...@g...pl>

    SDD <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Niezupelnie.
    > Realizowane sa tak, jak przelewy miedzy roznymi oddzialami tego samego

    Robilem kiedys przelew MultiBank-->>MBank i szedl on tyle ile przelew
    miedzybankowy wyslany ELIXIREM.

  • 6. Data: 2005-07-03 14:14:39
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Robilem kiedys przelew MultiBank-->>MBank i szedl on tyle ile przelew
    > miedzybankowy wyslany ELIXIREM.

    Ktops kiedys tlumaczyl, ze przelewy miedzyoddzialowe, po wyjsciu najblizsza
    sesja wychodzaca przychodza najblizsza sesja przychodzaca, a nie tak, ze
    wyjda np. trzecia wychodzaca i przychodza trzecia przychodzaca.
    I tak np. kaska wyslana tuz po 11 z Inteligo, za godzine jest na
    Superkoncie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2005-07-03 14:56:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    SDD wrote:
    > Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ktops kiedys tlumaczyl, ze przelewy miedzyoddzialowe, po wyjsciu najblizsza
    > sesja wychodzaca przychodza najblizsza sesja przychodzaca, a nie tak, ze
    To Ja :-) i faktycznie tak jest w mBanku<->Multi

    jak jest w Inteligo <->PKOBP nie wiem
    KJ

  • 8. Data: 2005-07-03 21:39:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    " " <n...@g...pl> writes:

    > Przelewy INTELIGO-->PKO BP oraz PKO BP-->>INTELIGO sa realizowane jak
    > normalne przelewy miedzybankowe, wiec data dotarcia uzalezniona jest od
    > tego, o ktorej przelew wyszedl z PKO BP.

    A wplaty gotowkowe widac od razu 8-)

    MJ

  • 9. Data: 2005-07-04 05:47:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>