  • 1. Data: 2005-07-02 21:40:46
    Temat: Polecenie zapłaty w drugą stronę.
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    VW ma fajną usługę, czyli możliwość zarejestrowania polecenia zapłaty
    w innym banku tak, aby VW mogło obciążać nasz rachunek w innym banku i
    uznawać nasz w VW. NIe wiecie czy jakiś inny bank się do tego przymierza
    ?
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 2. Data: 2005-07-02 21:47:02
    Temat: Re: Polecenie zapłaty w drugą stronę.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jonca wrote:
> [...]
    > w innym banku tak, aby VW mogło obciążać nasz rachunek w innym banku i
    > uznawać nasz w VW. NIe wiecie czy jakiś inny bank się do tego

    Nie jestem pewien, ale cos podobnego bylo w BOSBank24 na samym poczatku (ale
    nie dzialalo).
    A teraz w ogole wywalili..

    Zadbaj o swoje pieniądze!