  • 1. Data: 2004-04-09 08:07:53
    Temat: Zależność między kursem waluty a kursem FO
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Witam,
    Jedno szybkie pytanko: czy kurs waluty (np. dolara USA) może wpływać w
    jakiś sposób na kurs funduszy inwestycyjnych inwestujących w obligacje z
    danego kraju (np. z USA)??

    ---
    pozdrawiam i z okazji zbliżających się świąt,
    życzę wszystkim smacznego jajka i
    mokrego dyngusa ;-)
    Michał

  • 2. Data: 2004-04-09 10:18:30
    Temat: Re: Zależność między kursem waluty a kursem FO
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michał mw099@gazetaNIESPODZIEWANKA.pl> Jedno szybkie pytanko: czy kurs
    waluty (np. dolara USA) może
    > wpływać w jakiś sposób na kurs funduszy inwestycyjnych inwestujących
    > w obligacje z danego kraju (np. z USA)??

    Tak. Przeliczane sa przeciez z USD na PLN.

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-04-09 10:18:47
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Michał" <m...@g...pl> napisała:

    > Jedno szybkie pytanko: czy kurs waluty (np. dolara USA) może wpływać w
    > jakiś sposób na kurs funduszy inwestycyjnych inwestujących w obligacje z
    > danego kraju (np. z USA)??
    A dlaczego miałby nie wpływać ?

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 4. Data: 2004-04-10 10:22:07
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > A dlaczego miałby nie wpływać ?

    Ja się tylko pytałem ;-) I się dowiedziałem - dzięki za informacje ;-)

    pzdr i Wesołych Świąt!
    michal