Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2004-04-08 18:11:54
Temat:Gdzie kredyt na TBS
Od:CHB-POL <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów orientuje się gdzie można zaciągnąc
korzystny kredyt na 30% opłaty partycypacyjnej.

30% to tak średnio około 60 tys. fajnie by było jakby bank udzielił kredytu
bez zastawu na około 20-30 lat.

Z poważaniem
Bartłomiej Chlasta
http://www.pte.prv.pl

Ps. Odpowiadając na prv wykasuj zwierzaki.

2. Data: 2004-04-08 21:23:15
Temat:Re: Gdzie kredyt na TBS
Od:"krab" <_...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CHB-POL" <b...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> korzystny kredyt na 30% opłaty partycypacyjnej.
> 30% to tak średnio około 60 tys. fajnie by było jakby bank udzielił

wiesz - to dosc intrygujacy temat - udzielic komus kredytu - po to by
kredytobiorca mogl go sobie dowolnie podarowac osobie trzeciej - bo na tym
polega owa pseudo-partycypacja,
a gdzie zastaw - gwarancje itp ? mysle, ze to moglby byc wylacznie kredyt
gotowkowy - a takich standardowo na 20 lat sie chyba nie udzilela
ponadto cos mieszasz chyba, bo jesli liczysz ze partycycostam wynosi okolo
200ooo zl (30% jw)- to chyba ze to ma byc gdzies w wawie w palacu ku..y i
nauki, bo przepisy o tbsach okreslaja party na poziomie znacznie mniejszym
niz 100% mieszkania

3. Data: 2004-04-13 08:27:57
Od:m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Apr 2004 23:23:15 +0200, "krab" <_...@k...pl> wrote:

> [...]
>nauki, bo przepisy o tbsach okreslaja party na poziomie znacznie mniejszym

Przeciez napisal wyraznie, ze partycypacja to 30%, czyli ok. 60kzl.

--
- Maciej Kulawik ----------------

4. Data: 2004-04-13 09:12:02
Od:"krab" <_...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McMac" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> Przeciez napisal wyraznie, ze partycypacja to 30%, czyli ok. 60kzl.

taak - he he - cos nie licze zbyt dobrze :-)) ale reszte podtrzymuje :-)