  • 1. Data: 2004-04-08 19:49:41
    Temat: Multibank a Mbank
    Od: "PODGiKSP" <p...@w...pl>

    Czy ktoś może mnie gdzieś skierować do jakiegoś miejsca cobym sobie
    poczytał, czym naprawdę różnią się te dwa banki.

    Jeden i drugi to BRE, więc o co chodzi?????

  • 2. Data: 2004-04-08 19:56:17
    Temat: Re: Multibank a Mbank
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "PODGiKSP" <p...@w...pl> napisał:
    > Jeden i drugi to BRE, więc o co chodzi?????

    LOL, sam jestem ciekaw odpowiedzi ;-)))

    Przede wszystkim multi ma oddzialy i pewne wymogi co do zasileń (takze konta
    vip). mBank odróżnia się płatnymi przelewami ;D
    www.multibank.pl
    www.mbank.com.pl

  • 3. Data: 2004-04-08 20:43:59
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "PODGiKSP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś może mnie gdzieś skierować do jakiegoś miejsca cobym sobie
    > poczytał, czym naprawdę różnią się te dwa banki.
    >
    > Jeden i drugi to BRE, więc o co chodzi?????

    Skoda i Audi to tez VW.
    A jakby troche inne:)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-04-09 07:01:02
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ~WD wrote:

    > LOL, sam jestem ciekaw odpowiedzi ;-)))
    >
    > Przede wszystkim multi ma oddzialy i pewne wymogi co do zasileń (takze konta
    Wymogi co do zasileń ? Nawet jak nie masz kredytu?

    KJ

  • 5. Data: 2004-04-09 07:04:29
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Wymogi co do zasileń ? Nawet jak nie masz kredytu?

    Tak

  • 6. Data: 2004-04-09 08:15:21
    Od: "PODGiKSP" <p...@w...pl>

    Ale, który wybrać do obsługi małej firmy ( początkowo raczej kredyty ) i
    kont rodzinnych?
    Który jest bezpieczniejszy, osobiście wolałbym "Audi" - czyli, który BRE,
    Multi czy MBank?

  • 7. Data: 2004-04-09 09:16:44
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > kont rodzinnych?
    > Który jest bezpieczniejszy, osobiście wolałbym "Audi" - czyli, który BRE,

    Oba są równie bezpieczne - oba to oddziały BRE.
    mBank - ma być bankiem masowym, a Multi niszowym dla określonej grupy klientów.
    Sprawdz ofertę to bedziesz wiedział czy co Ci odpowiada....

  • 8. Data: 2004-04-09 10:42:50
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "PODGiKSP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś może mnie gdzieś skierować do jakiegoś miejsca cobym sobie
    > poczytał, czym naprawdę różnią się te dwa banki.
    >
    > Jeden i drugi to BRE, więc o co chodzi?????

    O marketingowy szum informacyjny.

    Pzdr,
    BaLab

  • 9. Data: 2004-04-10 05:47:05
    Od: "Czarek aa" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ciach
    > Jeden i drugi to BRE, więc o co chodzi?????

    Era i Heyah to PTC..ale o co chodzi.. O markę i grupę docelową.

    Nie znam się na ofercie Multibanku, ale odnoszę wrażenie, że multi ma ofertę
    o szerszej skali, ale też za odpowiednią kwotę. mbank jawi mi się bardziej
    dla mas, liczących grosze i mieszkajacych w Polsce( tych liczących grosze
    ostatnio denerwuje 50gr za każdy przelew:)), np. nie prowadzi
    przewalutowywania(akurat ostatnio potrzebowałem)

    Jak ktos chce przechowalni pieniędzy na dobrych warunkach(oprocentowanie,
    fundusze inwestycyjne), i wykorzystuje bank tylko do dokonywania płatności i
    niewielu przelwów, ma mbank. Jeśli ktoś jeździ za granicę, wykonuje wiele
    transakcji, nie potrzebuje lokaty tylko funkcjonalnego rachunku ma multi.No i
    różne wizerunki.Stwierdzam to na podstawie podstawowych indywidualnych kont(
    i wcale nie twierdzę, że wykonują prawidłowo swoje zadania)

    Pozdrawiam
    Czarek

  • 10. Data: 2004-04-10 05:47:11
    Od: "sirland" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>