  • 1. Data: 2003-03-11 14:03:07
    Temat: mbank fundusze rejestr
    Od: gogo <1...@w...pl>

    Witam.
    Moze ktos moglby rozwiac moje watpiwosci.

    Jest cos takiego w regulaminie

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_sfi
    .html
    § 1.
    11. [...] Nie jest mozliwe skladanie przez Klienta za posrednictwem
    mBanku zlecen i dyspozycji na posiadane przez niego Rejestry w
    Funduszach jezeli zostaly otwarte w inny sposob niz za posrednictwem
    mBanku, chyba ze mBank wprowadzi tego typu usluge informujac o tym
    fakcie na stronach internetowych mBanku.

    Czy moge otworzyc drugi rejestr w funduszu za posrednictwem mBanku?
    Czy wogole mozna miec dwa rejestry w jednym funduszu?

    Z gory dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2003-03-11 22:15:53
    Temat: Re: mbank fundusze rejestr
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    > Czy moge otworzyc drugi rejestr w funduszu za posrednictwem mBanku?
    > Czy wogole mozna miec dwa rejestry w jednym funduszu?

    W tych, gdzie ja mam to tak.
    Mozna miec kilka rejestrow jednego typu funduszu w jednym towarzystwie.
    Przydatne np. jezeli czesc pieniedzy ulokowales przed wprowadzeniem
    belkowego
    podatku. Wtedy mozesz wycignac pieniadze z funduszu, ktory podlega juz
    opodatkowaniu
    i nadal miec czesc niepodatkowana na innym rejestrze.
    Co jest bardziej oplacalne niz trzymanie na jednym rejestrze i umozenie
    jednostek
    najpierw bez podatku a pozniej z podatkiem (zgodnie z zasada FIFO).
    Po prostu te jednostki, ktore sa opodatkowane masz krocej wiec mniejszy zysk
    z nich
    i mniejszy podatek.

    Pozdrawiam
    Marcin

    P.S.
    Wlasnie podpisuje umowe z mBankowym Supermarketem.