  • 1. Data: 2002-05-06 12:44:40
    Temat: Jaka pożyczka?
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mój Ojciec chciałby wziąść kredyt, którego zabezpieczeniem ma być akt własności
    ziemi. Nie bardzo mogę sobie poradzić w szukaniu jakiegoś pożyczkodawcy. Może
    ktoś z Was wie, który z banków podejmuje się udzielania takich kredytów? Albo
    przynajmniej pomoże jakimiś właściwym hasłem np. "pożyczka lombardowa".

    Z góry dziękuję za pomoc,
    Paweł.

  • 2. Data: 2002-05-06 21:40:40
    Temat: Re: Jaka pożyczka?
    Od: "Marcin" <s...@p...com>

    Witam

    Moge udzielic takiej pozyczki ale musze znac wiecej szczegolow: jaka suma,
    gdzie jest ta ziemi i jaka jest jej wartosc. Nie interesuje mnie zdolnosc
    kredytowa a warunki dam korzystniejsze od lombardu.
    Poprosze o mail na priv.

    Pozdrawiam
    Marcin