  • 1. Data: 2002-05-06 10:40:58
    Temat: nizej w BPH PBK
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    kolejny duzy bank - a Pekao SA chyba jeszcze czeka?? :D

    Bank Przemysłowo-Handlowy PBK podjął decyzję o obniżce oprocentowania
    depozytów złotowych dla klientów detalicznych.

    Nie zmieniły się stopy procentowe depozytów na terminy krótkie
    (2 tygodnie) oraz dłuższe (24 i 36 miesięcy). Oprocentowanie rachunków a'
    vista zostało zmniejszone w najmniejszym stopniu - o 0,29 pkt proc. Mniejszy
    spadek dotyczy także lokat 6 i 12-miesięcznych (0,69 pkt proc.). Największą
    zmianą objęte zostały lokaty 1- i 3-miesięczne (spadek o 0,99 pkt proc.).

    Konta ROR/Sezam oprocentowane są teraz na poziomie 2,02 proc. W
    przypadku Konta Osobistego Private Banking oprocentowanie waha się od 2,02
    do 4,12 proc. Na koncie Złoty Sezam można zarobić od 2,02 do 3,52 proc., na
    koncie Srebrny Sezam - od 2,02 do 2,32 proc., a na kontach: Sezam Student,
    Sezam Junior - 2,32 proc.

    Lok@ta 10-dniowa oprocentowana jest stawką 7,52 proc., a wkłady
    terminowe o stałej stopie od 3,21 do 5,22 proc. Zmienne oprocentowanie lokat
    waha się teraz od 5,92 do 8,11 proc.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-06 10:44:43
    Temat: Re: nizej w BPH PBK
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Proszę, załóz sobie konto w mBanku....
    Wypełnij wniosek na stronie www.mbank.com.pl i jako polecającego podaj mój
    numer 03106842
    Z góry dziękuję.
    Janek

  • 3. Data: 2002-05-06 11:19:24
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    j...@p...onet.pl wrote in <5...@n...onet.pl>:

    >Proszę, załóz sobie konto w mBanku....

    Jestes opozniony ...gdzies tak o rok. A do tego bezczelny...
    Hint : nie reklamuj sie w ten sposob. Ta grupa przeznaczona jest na
    merytoryczna dyskusje o bankowosci. Nie tylko spamujesz ja (co moznaby
    Ci jeszcze wybaczyc gdybys oznaczyl w temacie o co chodzi) - ale jeszcze
    wcinasz sie w inne watki.

    Plonk !
    W.

  • 4. Data: 2002-05-06 17:49:27
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

    AMRA wrote:

> [...]
    >
    > Lok@ta 10-dniowa oprocentowana jest stawką 7,52 proc., a wkłady
    > terminowe o stałej stopie od 3,21 do 5,22 proc. Zmienne oprocentowanie lokat

    Chyba sie juz nie doczekam tej rewolucji w BPH i silnej walki o klijenta - co
    zapowiadal prezes po polaczeniu.........