  • 1. Data: 2002-05-06 12:37:04
    Temat: ePKO - hmm?
    Od: "Kubik" <k...@i...com>

    Właśnie zauważyłem, że przelewy wychodzące z mojego
    konta w multibanku do znajomego w ePKO BP są tam (w PKO)
    księgowane w taki wesoły sposób:

    "Z rachunku:
    (zamiast cyfr pusty ciąg)
    PKO BP Oddział internetowy Bydgoszcz"

    i już :)) Dobrze, że chociaż dane personalne nadawcy i tytuł przelewu
    są poprawnie zachowywane..

    pozdrawiam
    Kubik

  • 2. Data: 2002-05-06 12:53:04
    Temat: Re: Multi - hmm?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kubik"
    > (...) przelewy wychodzące z mojego konta w multibanku
> [...]

    jak uzywalem e-pko to nic takiego nie zauwazylem
    mysle wiec ze wina jest po stronie nadawcy czyli Multibanku
    Jak mBank pozwalal nadawce przelewu w dowolny sposob
    zmienic to Multi moze go nie wyslal ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-05-06 14:38:24
    Temat: Re: ePKO - hmm?
    Od: "| zito |" <z...@2...prl>

    przelewy z mBanku do ePKOBP tez tak maja.....

    pozdrawiam
    zito

  • 4. Data: 2002-05-06 15:11:52
    Temat: Re: BREbanki - hmm?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "| zito |"
    > przelewy z mBanku do ePKOBP tez tak maja.....

    czyli oba brebankowe produkty tak maja - dlaczego to ma byc wina ePKO ?
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-05-08 22:48:09
    Od: c...@a...com (Sławomir Białek)

    In article <3cd69d8e$1_3@news.vogel.pl>, blad wrote:
    > Użytkownik "| zito |"

    > czyli oba brebankowe produkty tak maja - dlaczego to ma byc wina ePKO ?

    a czy to nie jest ta sytuacja, że przelew nie potrafi się
    automatycznie zaksięgować, trafia na jakieś boczne konto
    i go potem ręcznie przelewają?
    tak mi się zdarzało jak nie po pko-ibanowemu zaadresowałem.

    --c