    From: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zagadkowe PKO ;-)
    Date: Wed, 30 Jan 2002 08:53:00 +0100

    Użytkownik belami <#belami@catv.retsat1.com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a35kif$74p$...@k...man.lodz.pl...
> [...]
    > rachunku (ROR) w PKO. Jeszcze przed wyjazdem czeki do rachunku dal mi do
    > zabawy (a bylem wtedy kilkuletnim brzdacem) bo nie korzystal juz z uslug
    > tego banku. Na rachunku bylo kilkadziesiat owczesnych zlotych. Do dzisiaj
    > tj. 2002 roku rachunek istnieje, do ojca przychodza zyczenia i wyciagi. Ba
    > na rachunku sa nawet operacje!!! PKO ksieguje sobie wte i we wte. Np.
    > Naliczenie odsetek, korekta odsetek, oplata za prowadzenie rachunku,
    oplata
    > za wyslanie upomnienia, korekta oplaty za wyslanie upomnienia, odsetki od

    I tu widac, ze popelnil blad nie zamykajac rachunku. Koszty rosna...

    > Wielokrotnie zglaszalem do PKO, ze ojciec tu nie mieszka. Ale rozumiem, ze
    > moje oswiadczenie ich nie interesowalo. Odsylalem wyciagi z adnotacja
    > "adresat wyprowadzil sie". Przychodzily znowu ... :-) Poniewaz ojciec nie
    > byl zainteresowany przyjezdzaniem specjalnie do banku sprawa jest wciaz
    > nierozwiazana.

    Nie mieszka to nie znaczy ze nie ma rachunku. Jesli nie zamnkanl to ma.
    Co w tym dziwnego?

    > Teraz ojciec zginal w wypadku samochodowym, a z PKO znowu dostal wyciag z
    > rachunku na ktorym od poczatku 1979 roku nie dokonal zadnej operacji...

    A na tobie jako spadkobiercy ciazy obowiazek uregulowania zobowiazan
    lekkomyslnego ojca.

    > Ciekawe ile jest w PKO takich rachunkow ... Przeciez zapewniaja w prasie,
    ze
    > regularnie "czyszcza" rachunki i zamykaja "martwe"... Ha, ha, ha.

    Nie spotkalem takiej informacji.

    --
    Pozdrowienia
    ---