  • 11. Data: 2013-07-17 22:58:32
    Temat: Re: Za głupi jestem czyli nowy mbank
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 18:00:37 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Nie, chodzi o to, ze obecnie mozna nadal korzystac ze starego.
    > Boje sie, ze stary zlikwidują i zostanie tylko ten nowy potworek...

    J.F. chodziło nie o wYłączanie, lecz o stopniowe WŁĄCZANIE nowego
    interfejsu klientom.
    Też się zastanawiałem nad tym, zwłaszcza że od złożenia wniosku o
    udostępnienie do momentu udostępnienia nowego interfejsu, upływa około
    tygodnia.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2013-07-18 00:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > Też się zastanawiałem nad tym, zwłaszcza że od złożenia wniosku o
    > udostępnienie do momentu udostępnienia nowego interfejsu, upływa około

    Moze nie chcieli testować na wszystkich klientach?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 13. Data: 2013-07-18 00:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > I jeszcze przed VNC / RDP-a jak to wolno dziala!

    Korzystam via aero wiec tez to zauwazyłem.
    Cóż, może gdzieś indziej mnie chca :(

    > ps. po co integracja banku z facebookiem lub moje zdjecie?

    O kurde, ja nie mam facebooka, to pewnie zaraz sie okaze ze cos jeszcze mi
    nie działa.... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 14. Data: 2013-07-18 00:24:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> writes:

    > Tyle, że TV cyfrowa poza koniecznością posiadania dekodera ma praktycznie
    > same zalety.

    Poza drobną wadą - fatalną jakością obrazu wynikającą z małego bitratu.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 15. Data: 2013-07-18 02:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@p...waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Poza drobną wadą - fatalną jakością obrazu wynikającą z małego
    > bitratu.

    W stosunku do analogowej?
    Zreszta, to chyba nie problem telewizji cyfrowej tylko nadawców?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 16. Data: 2013-07-18 18:10:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 00:24:35 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Poza drobną wadą - fatalną jakością obrazu wynikającą z małego bitratu.

    Jeśli masz fatalną jakość obrazu cyfrowego, to w analogowym już dawno
    miałbyś same szumy...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2013-07-18 18:23:15
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:17072013.0367E39D@budzik61.poznan.pl>, Budzik wrote:

    > Nie, chodzi o to, ze obecnie mozna nadal korzystac ze starego.
    > Boje sie, ze stary zlikwidują i zostanie tylko ten nowy potworek...

    Potworek sypie jakieś błędy teraz, to trzeba w starym. A tak próbuję się
    przyzwyczaić, ale nie pozwalają ;).

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 18. Data: 2013-07-18 18:54:03
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 18.07.2013 18:10, Borys Pogoreło pisze:

    > Jeśli masz fatalną jakość obrazu cyfrowego, to w analogowym już dawno
    > miałbyś same szumy...

    Odwrotnie: jeżeli masz lekkie szumy w analogowej, ale nie
    przeszkadzające w oglądaniu, to w cyfrowej już dawno masz samo "brak
    sygnału" lub obraz z FPS=0.2.

    p. m.

  • 19. Data: 2013-07-18 22:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Odwrotnie: jeżeli masz lekkie szumy w analogowej, ale nie
    > przeszkadzające w oglądaniu, to w cyfrowej już dawno masz samo "brak
    > sygnału" lub obraz z FPS=0.2.

    Bo?
    Cyfrowy ma przecież mniejsze wymagania co do anteny...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 20. Data: 2013-07-19 08:44:51
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 18:54:03 +0200, m napisał(a):

    > Odwrotnie: jeżeli masz lekkie szumy w analogowej, ale nie
    > przeszkadzające w oglądaniu, to w cyfrowej już dawno masz samo "brak
    > sygnału" lub obraz z FPS=0.2.

    U rodziców miałem przykład dokładnie odwrotny. Analog to była zaszumiona
    jedynka, resztki dwójki, Polsatu i TV4. A stawali na głowie, by to sobie
    jakoś lepiej wyregulować - wzmacniacze, antena (spora) w różnych
    miejscach...

    Po podłączeniu dekodera obraz żyleta (tylko wzmacniacz odłączyłem).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl