  • 1. Data: 2013-07-17 06:49:29
    Temat: Rajfi podnosi limity kk Polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Wczoraj widziałem list z Rajfiego informujący o podniesieniu limitu na kk
    (około 60%) w zasadzie tak ni z tego ni z owego. KK to Polbank komfort o
    ile dobrze pamiętam używana już ładnych kilka lat. Ciekawe czy to jakaś
    większa akcja czy wybiórcze anomalia ;)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-07-17 08:32:07
    Temat: Re: Rajfi podnosi limity kk Polbanku
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Wczoraj widziałem list z Rajfiego informujący o podniesieniu limitu na kk

    A mnie chyba nie lubią bo mi nic nie przysłali. O zmianie zasad MB też
    nie.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 3. Data: 2013-07-17 13:50:36
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-07-17 08:32, Kamil Jońca pisze:

    > A mnie chyba nie lubią bo mi nic nie przysłali. O zmianie zasad MB też
    > nie.

    O zmianie też nic nie dostałem, list o podwyższeniu limitu karty
    przyszedł przed chwilą. "dla najlepszych Klientów".

    Jakiś czas temu to samo zrobiła Sygma, mimo, że mam tam tylko raty
    za kosiarkę z Praktikera ;)

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 4. Data: 2013-07-17 19:42:32
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 13:50:36 +0200, J_K_K napisał(a):

    > O zmianie też nic nie dostałem, list o podwyższeniu limitu karty
    > przyszedł przed chwilą. "dla najlepszych Klientów".

    A masz wyższy limit widoczny w systemie? Ja najwyraźniej okazałem się
    niegodny podniesienia limitu, nie daję im zarobić na odsetkach... ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2013-07-17 20:09:55
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-07-17 19:42, Borys Pogoreło pisze:
    > A masz wyższy limit widoczny w systemie? Ja najwyraźniej okazałem się
    > niegodny podniesienia limitu, nie daję im zarobić na odsetkach... ;)

    W liście piszą o 18.VIII bodajże - czas na ew. niewyrażenie zgody.
    Na odsetkach nie daję zarobić, jeszcze oni mi dopłacają/-li -> T-Mobile ;)
    Pewnie to zachęta (dla mnie - wirtualna), żeby nie rezygnować,
    po pogorszeniu warunków 1%

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 6. Data: 2013-07-17 22:01:04
    Od: c...@g...com

    W dniu środa, 17 lipca 2013 06:49:29 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
> [...]
    > (około 60%) w zasadzie tak ni z tego ni z owego. KK to Polbank komfort o
    > ile dobrze pamiętam używana już ładnych kilka lat. Ciekawe czy to jakaś

    Mnie też podnieśli.
    Żeby było zabawniej dodam, że kilka miesięcy temu składałem wniosek o zmniejszenie
    limitu żeby poprawić sobie zdolność kredytową.

  • 7. Data: 2013-07-18 15:26:02
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na odsetkach nie daję zarobić, jeszcze oni mi dopłacają/-li -> T-Mobile ;)
    > Pewnie to zachęta (dla mnie - wirtualna), żeby nie rezygnować,

    Ja mam podobnie, a podnieśli mi limit kredytowy 3x.
    ale moze też mnie wyczuli, że zmiana sposoby naliczania cachbacku mi się nie
    podoba i myśle o rezygnacji ;)

    yossarian

  • 8. Data: 2013-07-18 18:11:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 15:26:02 +0200, yoss napisał(a):

    > Ja mam podobnie, a podnieśli mi limit kredytowy 3x.
    > ale moze też mnie wyczuli, że zmiana sposoby naliczania cachbacku mi się nie
    > podoba i myśle o rezygnacji ;)

    Tylko w czym ma to pomóc? Więcej wydawać raczej nie będziesz, mnie się
    udało chyba tylko ze dwa razy zużyć cały limit w jednym miesiącu, a wcale
    nie mam wysokiego.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2013-07-19 10:19:13
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Tylko w czym ma to pomóc? Więcej wydawać raczej nie będziesz, mnie się
    > udało chyba tylko ze dwa razy zużyć cały limit w jednym miesiącu, a wcale
    > nie mam wysokiego.

    No dokładnie, a na dodatek obniża to zdolność kredytową, jak dla mnie sama
    akcja jest bez sensu.

    yossarian

  • 10. Data: 2013-07-19 11:38:25
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 18 lipca 2013 18:11:49 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Tylko w czym ma to pomóc? Więcej wydawać raczej nie będziesz, mnie się
    > udało chyba tylko ze dwa razy zużyć cały limit w jednym miesiącu, a wcale
    > nie mam wysokiego.

    Zgadza sie - podniesienie limitu (u mnie 2x) nie pomoze.
    Wiekszosc moich pojedynczych zakupow nie przekracza 100zl.
    Jaki sens latac 72/rok do sklepu (by KK byla darmowa), zeby przy jakiejs okazji, gdy
    wydam 100zl dostac zlotowke?
    Przynajmniej bede mial 1 karte mniej w portfelu...

    --
    pozdr.
    ls