  • 1. Data: 2003-08-09 13:56:47
    Temat: Za duzo przelalem na KK i co teraz?
    Od: t...@p...pl (Leszek A. Szczepanowski)

    Walnalem sie i przelalem na rachunek KK Citi nie 2 a 3 tys.
    Co teraz z ta kasa? Citi Online bede mial +1 tys. ? Czy zwroca
    mi ta kase, zadzwonia? Czy tez moze odrzuca przelew ?
    Poprosze o rade bo nie wiem co teraz, jeszcze sie nigdy tak
    idiotycznie nie pomylilem...
    --
    lex

  • 2. Data: 2003-08-09 14:41:42
    Temat: Re: Za duzo przelalem na KK i co teraz?
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę tak sobie i nic nie robie (trzeba czasem w pracy odpocząć ;-) a tu
    nagle t...@p...pl (Leszek A. Szczepanowski) pisze:

> [...]
    > mi ta kase, zadzwonia? Czy tez moze odrzuca przelew ?
    > Poprosze o rade bo nie wiem co teraz, jeszcze sie nigdy tak
    Będziesz miał w przyszłym miesiącu o 1 tys. mniej do spłacenia

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2003-08-09 14:47:46
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

> [...]
    > mi ta kase, zadzwonia? Czy tez moze odrzuca przelew ?
    > Poprosze o rade bo nie wiem co teraz, jeszcze sie nigdy tak
    KK citi mają chyba możliwość przelewania środków z rachunku karty, więc może
    wrócisz w ten sposób środki na ROR? kosztuje to CHYBA 7 zł

  • 4. Data: 2003-08-09 17:36:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > mi ta kase, zadzwonia? Czy tez moze odrzuca przelew ?
    > Poprosze o rade bo nie wiem co teraz, jeszcze sie nigdy tak

    To chyba dosp proste i logiczne ;). Zadzwon na Citiphone i popros o zwrot
    nadplaty :). Mam wrazenie, ze sie uda ;).

    Maciej

  • 5. Data: 2003-08-09 19:24:27
    Od: t...@p...pl (Leszek A. Szczepanowski)

    > Będziesz miał w przyszłym miesiącu o 1 tys. mniej do spłacenia

    Tia, tylko ze ja splacilem KK do zera 2 tysiacami, a 1 tys. bedzie
    nadplata :) Zadzwonie w poniedzialek do CitiPhone i sie dowiem
    co z nadplata, bo moze zostawie to sobie na poczet wakacji :)
    Na ktore sie wlasnie wybieram, a 1 kPLN tam pewnie wydam na
    piwo i inne uciechy :D
    --
    lex

  • 6. Data: 2003-08-09 19:26:57
    Od: t...@p...pl (Leszek A. Szczepanowski)

    From: "MK" <m...@i...pl>

    > "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> wrote in message
    > To chyba dosp proste i logiczne ;). Zadzwon na Citiphone i popros o zwrot
    > nadplaty :). Mam wrazenie, ze sie uda ;).

    A tak a propos - czy srodki na KK Citi (i w ogole na dowolnej KK),
    ktore tam wplacimy i beda nadplata, sa w jakikolwiek sposob oprocentowane,
    czy jest to forma bezprocentowego depozytu ? I czy sa jakies limity ?
    Gdyby np. wplacic na ten rachunek teoretycznie 10 tys. zl ?
    Pewnie za 10 minut mialbym telefon z Citi zeby to jakos ulokowac :D
    --
    lex

  • 7. Data: 2003-08-09 20:23:14
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    005901c35eac$2184e810$040a10ac@jane,
> [...]

    > tys. zl ?
    > Pewnie za 10 minut mialbym telefon z Citi zeby to jakos ulokowac :D

    Nie znam dokladnie tej oferty, ale raczej jest to normalne, ze
    "doladowujemy" saldo VC KK, jesli mamy nie za duzy limit, a potrzebujemy
    dokonac wyjatkowo duzej transakcji ta karta (bo jest to np. nasza jedyna
    karta wypukla).

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-08-09 20:24:47
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    005301c35eab$ce8754e0$040a10ac@jane,
    Leszek A. Szczepanowski <t...@p...pl>:

    Tak, wszystko dobrze zrozumiane - co Ci nie pasuje w odpowiedzi?

    > Zadzwonie w poniedzialek do CitiPhone i sie dowiem
    > co z nadplata, bo moze zostawie to sobie na poczet wakacji :)
    Po prostu zajrzyj do regulaminu. Pewnie bedzie napisane, ze jest to
    zaliczone na poczet przyszlego zadluzenia i ze jest nieoprocentowane.

    > Na ktore sie wlasnie wybieram, a 1 kPLN tam pewnie wydam na
    > piwo i inne uciechy :D

    No wiec doladowales sobie saldo KK :)

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-08-10 18:22:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    t...@p...pl (Leszek A. Szczepanowski) writes:

> [...]
    > Gdyby np. wplacic na ten rachunek teoretycznie 10 tys. zl ?
    > Pewnie za 10 minut mialbym telefon z Citi zeby to jakos ulokowac :D

    Akurat.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 10. Data: 2003-08-11 10:09:59
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

> [...]
    > mi ta kase, zadzwonia? Czy tez moze odrzuca przelew ?
    > Poprosze o rade bo nie wiem co teraz, jeszcze sie nigdy tak

    Nic, bedziesz maił dodatnie, nieoprocentowane saldo na KK. Dopóki nie
    zjedziesz poniżej zera nei naliczą Ci sie odsetki.

    --