  • 1. Data: 2003-08-09 10:22:25
    Temat: w koncu dziala wap w multi !!!
    Od: "tomek" <s...@P...pl>

    witajcie,

    dzis empirycznie przekonalem sie, ze dziala kanal wap w Multibanku,
    siec IDea, tel: SE t68i,
    wap over gprs
    ..ale te dane nie powinny miec znaczenia...
    u mnie w koncu dziala, mam nadzieje, ze u Was rowniez bedize dzialalo
    poprawnie :)

    pozdrawiam serdecznie,
    tomek

  • 2. Data: 2003-08-09 10:33:31
    Temat: Re: w koncu dziala wap w multi !!!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    tomek wrote:
> [...]
    > ..ale te dane nie powinny miec znaczenia...
    > u mnie w koncu dziala, mam nadzieje, ze u Was rowniez bedize dzialalo

    Serio? Zaraz sprawdze - tylko juz hasla chyba zapomnialem... ;)

  • 3. Data: 2003-08-09 10:49:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    tomek wrote:
> [...]
    > ..ale te dane nie powinny miec znaczenia...
    > u mnie w koncu dziala, mam nadzieje, ze u Was rowniez bedize dzialalo

    IDEAm GPRS, SEt310 - smiga ze az milo - nawet nie wiedzialem ze tam tyle
    fajnych opcji.
    W Ideii GPRS dosyc tani jest - wiec gra warta swieczki - fajy dostep do
    blokad, kart czy przelewow zdefiniowanych - no mnie sie podoba :)
    Jeszcze musze sprawdzic na Palmie :)

  • 4. Data: 2003-08-09 12:39:00
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > dzis empirycznie przekonalem sie, ze dziala kanal wap w Multibanku,
    > siec IDea, tel: SE t68i,
    a czy komuś z N6610 + ERA się udało?
    kiedyś próbowałem konfigurować telefon na wzór opisu do 6310 ze stron multi,
    ale mi się nie udało :(
    może teraz się powiedzie? :)
    pzdr
    Paweł

  • 5. Data: 2003-08-09 13:21:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Paweł P. wrote:
    > może teraz się powiedzie? :)

    Hmm - ja tak szczerze powiedziwaszy to korzystam z fabrycznego nawet chyba
    ustawienia w telefonie...

  • 6. Data: 2003-08-09 14:46:19
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Hmm - ja tak szczerze powiedziwaszy to korzystam z fabrycznego nawet chyba
    > ustawienia w telefonie...
    też na 6610 w Erze? bo ja chyba przekombinowałem :) jak bym nie próbował to
    mi nie wychodzi :(

  • 7. Data: 2003-08-09 15:03:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Paweł P. wrote:
    > też na 6610 w Erze? bo ja chyba przekombinowałem :) jak bym nie
    > próbował to mi nie wychodzi :(

    No nie - Idea SEt310

  • 8. Data: 2003-08-10 12:53:33
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    tomek <s...@P...pl> napisał(a):

> [...]
    > ...ale te dane nie powinny miec znaczenia...
    > u mnie w koncu dziala, mam nadzieje, ze u Was rowniez bedize dzialalo

    Tel:Siemens MT50,sieć Era: NIE DZIAŁA
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 9. Data: 2003-08-10 13:24:17
    Od: "Marian Rusek" <r...@N...gazeta.pl>

    Marcin Dominiak <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Tel:Siemens MT50,sieć Era: NIE DZIAŁA

    No tak, to jest znany problem ze strona WAPowa Multi (i mBanku): w Siemensach
    i Alcatelach zapetla sie na stronie logowania. IMHO nie zalezy to od sieci
    (po przelozeniu SIMa do innego telefonu zaczyna dzialac). W mBanku mozna
    obejsc ten problem logujac sie poprzez wap.info.mbank.com.pl, ale w Multi nie
    ma WAPowej strony informacyjnej i wogole nie mozna sie zalogowac...

    Jedyne co poprawili w Multi, to umozliwili logowanie sie bezposrednio przez
    WAP (bez zadnej konfiguracji, wystarczy wpisac adres strony) zamiast
    dostepnego do tej pory logowania przez dial-up.

    Pozdrawiam,

    Marian

  • 10. Data: 2003-08-10 13:45:06
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

> [...]
    > WAP (bez zadnej konfiguracji, wystarczy wpisac adres strony) zamiast
    > dostepnego do tej pory logowania przez dial-up.
    też mi nie działa :(
    łączę się z erą omnix, następnie próbuję przejść na http://wap.multibank.pl
    i .. wyskakuje mi komunikat "odpowiedź nieznana" :(.
    Może ktoś miał taki problem i udało się go rozwiązać?
    Pzdr
    Paweł