  • 1. Data: 2003-08-09 11:05:51
    Temat: obligacje przez net
    Od: "Falka" <f...@g...pl>

    Witam
    zakupiłam sobie Obligacje Skarbowe przez internet.
    Co prawda transakcja jest od paru dni jako oczekująca, ale jednocześnie
    dzisiaj w stanie rachunku w saldzie pojawiła mi się ilość obligacji. Czyli
    chyba już jestem posiadaczką.
    I teraz moje pytanie: Czy ja dostanę jakieś potweirdzenie np. listownie? Czy
    tylko opieram się na wirtualnch informacjach o stanie mojego konta?
    Pozdrawiam
    Ela

  • 2. Data: 2003-08-09 11:57:11
    Temat: Re: obligacje przez net
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Falka wrote:
    > I teraz moje pytanie: Czy ja dostanę jakieś potweirdzenie np.
    > listownie? Czy tylko opieram się na wirtualnch informacjach o stanie
    > mojego konta? Pozdrawiam

    W Pekao bylo tak, ze po potwierdzenie sama musialas isc do POKu - wiec tutaj
    pewnie bedzie tak samo

  • 3. Data: 2003-08-09 21:35:44
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bh2na1$ban$1@news.onet.pl...

    > W Pekao bylo tak, ze po potwierdzenie sama musialas isc do POKu - wiec
    tutaj
    > pewnie bedzie tak samo

    Ale zanim się poszło trzeba było namlaskać myszką że chciałoby się papierek
    i gdzie chce się po niego pójść :-)
    Aktualnie nie jestem w temacie, ale powinno być podobnie...
    TomekD

  • 4. Data: 2003-08-10 13:44:57
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Spójrzmy co tu TomekD naskrobał:

  • 5. Data: 2003-08-10 19:47:18
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    Teraz obsługa obligacji jest odmiejscowiona. Potwierdzenie uzyskasz w
    Punktach Sprzedazy Obligacji. NIe ma konieczności wcześniejszego zamawiania.
    Udajesz się do najbliższego PSO (są na stronie www.obligacjeskarbowe.pl) i
    bezpłatnie otrzymujesz potwierdzenie

> [...]
    >i gdzie chce się po niego pójść :-)
    >Aktualnie nie jestem w temacie, ale powinno być podobnie...

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2003-08-11 12:02:34
    Temat: Odp: obligacje przez net
    Od: "Falka" <f...@g...pl>

    Użytkownik sdolina <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0...@p...pl...
    > Teraz obsługa obligacji jest odmiejscowiona. Potwierdzenie uzyskasz w
    > Punktach Sprzedazy Obligacji. NIe ma konieczności wcześniejszego
> [...]
    dzięki :-)
    mam niedaleko to z ciekwości pójdę sobie i zobaczę jak to wygląda
    Ale znając mój oddział PKO BP to pewnie tak łatwo mi nie pójdzie
    pozdrawiam
    Ela