  • 1. Data: 2013-09-06 12:10:45
    Temat: Jest sens przechodzic z DB-Net do Alior Sync?
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    W DB-Net korzystalem z darmowej karty i darmowych bankomatow w kraju i za granica
    (troche placilem oczywiscie w kursach walut). Zrezygnowalem po zmianie warunkow
    darmowosci karty. Czy w Alior Sync mialbym to samo, co w DB-Net? Kursy walut przy
    wyplacie z bankomatu za granica takie same, lepsze, gorsze? Jakie sa minusy Alior
    Sync przy moich oczekiwaniach?

  • 2. Data: 2013-09-06 12:49:38
    Temat: Re: Jest sens przechodzic z DB-Net do Alior Sync?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 6 września 2013 12:10:45 UTC+2 użytkownik Glaukon napisał:
    > W DB-Net korzystalem z darmowej karty i darmowych bankomatow w kraju i za granica
    (troche placilem oczywiscie w kursach walut).

    Nie wiem jakie kursy ma DB, ale Alior ma kursy nieco gorsze niż BZWBK, BRE itp.

    Włąściwie wszystko jest obecnie darmowe, ale to bank na dorobku więc nie wiadomo czy
    i kiedy się zmieni = zepsuje.

  • 3. Data: 2013-09-07 15:47:18
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Nie wiem jakie kursy ma DB, ale Alior ma kursy nieco gorsze niż BZWBK, BRE itp.

    w tej chwili kurs euro 4,47 w syncu przy 4,29 w kantorze. Poza tym transakcje w USD,
    EUR, CHF i GBP rozliczane bezposrednio w zlotowce, pozostale waluty przez USD. Czyli
    sync nadaje sie na portomnetke krajowa, natomiast na portmonetke zagraniczna tylko
    zapasowa w sytuacjach awaryjno-podbramkowych.

    Jaka karta debetowa jest rozliczana po w miare normalnych kursach?

  • 4. Data: 2013-09-08 12:03:41
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-09-07 15:47, Glaukon pisze:

    > w tej chwili kurs euro 4,47 w syncu przy 4,29 w kantorze.

    W weekend wszystkie banki zwiększają spread.
    Porównuj porównywalne...

    Sławek

  • 5. Data: 2013-09-09 12:47:01
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > W weekend wszystkie banki zwiększają spread.
    > Porównuj porównywalne...

    dzieki za cenna uwage. Zobaczmy jak to jest dzisiaj, w dzien powszedni. W tej chwili
    kurs euro 4,45 w syncu przy 4,28 w kantorze. Faktycznie, miales racje, spread spadl z
    18 groszy na 17. Serio uważasz, że kurs w weekend i kurs w dzień powszedni to są
    rzeczy "nieporównywalne"?

  • 6. Data: 2013-09-09 14:35:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glaukon" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Faktycznie, miales racje, spread spadl z 18 groszy na 17. Serio
    >uważasz, że kurs w weekend i kurs w dzień powszedni to są rzeczy

    Co to za sync ?

    Bo teraz, 14:30, to na http://kantor.aliorbank.pl/
    widac kupno 4.2595, sprzedaz 4.2846.

    Widelki znacznie wieksze niz w walutomacie, ale to jest pol procenta.

    J.

  • 7. Data: 2013-09-09 15:16:48
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Co to za sync ?

    karta debetowa Alior Sync jest rozliczana wg kursow Alior Sync

    > Bo teraz, 14:30, to na http://kantor.aliorbank.pl/
    >
    > widac kupno 4.2595, sprzedaz 4.2846.

    podobnie niektore z kantorow stacjonarnych w placowkach Aliora maja calkiem
    przyzwoity kurs. Jesli dobrze kojarze, to przy wprowadzaniu mowili, ze to zalezy od
    oferty w okolicy, ale jak sam obserwowalem, to niespecjalnie.