  • 1. Data: 2008-12-07 16:43:09
    Temat: Z notatnika greckiej bankowości czyli Polbankowa amatorka
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Ogólnie jestem raczej wyrozumiały i mogę znieść pewne niedogodności
    kosztem jakiś korzyści. W Polbanku są to bardzo dobre przeliczniki
    kosztem bankowości elektronicznej (w sensie dostęp do konta przez www).
    BE w Polbanku to czystej wody klasyczny oksymoron. Jednak brak
    jakichkolwiek zasad i niechlujstwo chyba osiągnęło już taki kres iż nawet
    ja mam już dosyć.
    Od początku tygodnia wisiała na stronie informacja o pracach związanych z
    modernizacją. Z informacji można było przeczytać, że nie będzie działać
    dostęp przez www oraz partylinie. Natomiast nikt nie poinformował, że
    także autoryzacja kart działać nie będzie! Co więcej planowane wyłączenie
    miało nastąpić w dniach sobota 06.12.2008 godzina 8.00 do niedzieli
    07.12.2008 godzina 15.00. Tylko, że już w piątek wieczorem dostęp przez
    www i autoryzacja kart nie działała w ogóle. Oczywiście dzisiaj do
    godziny 17.00 dostęp przez www dalej nie działał (teraz o 17.33 udało mi
    się zalogować). Generalnie czekam na przeliczniki Aliora i jeżeli będą w
    miarę konkurencyjne to kończę romans z Polbankiem, bo moje heroiczne
    poświecenie w tym związku jest kompletnie irracjonalne ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-12-07 16:56:40
    Od: Adamisko <a...@w...pl>

    xbartx pisze:

> [...]
    > www i autoryzacja kart nie działała w ogóle. Oczywiście dzisiaj do
    > godziny 17.00 dostęp przez www dalej nie działał (teraz o 17.33 udało mi

    W piatek wieczorem placilem za kolacje i kino, w sobote około 14:00
    płacilem za zakupy. Dzisiaj o 16 bodajze sprawdzalem saldo.

  • 3. Data: 2008-12-07 18:01:31
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:493bfd1d$0$29442$f69f905@mamut2.aster.pl, *xbartx* wrote:

> [...]
    > jeżeli będą w miarę konkurencyjne to kończę romans z Polbankiem, bo
    > moje heroiczne poświecenie w tym związku jest kompletnie irracjonalne

    W sobote ichniejsza kk placilem raz ok 16.00
    i 4 razy w ciagu dnia w niedziele...
    Nie wiem co ci nie dzialalo...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-12-07 18:06:51
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 7 Dec 2008 19:01:31 +0100, darnok napisał(a):

    > W sobote ichniejsza kk placilem raz ok 16.00
    > i 4 razy w ciagu dnia w niedziele...
    > Nie wiem co ci nie dzialalo...

    Idzie nowe, w tabelce przy KK pojawiło się dodatkowo:
    ------
    Minimalna kwota do zapłaty PLN xx,xx Płatne do dnia
    Saldo zadłużenia z ostatniego wyciągu PLN x.xxx,xx
    ------

    Niestety daty przy "Płatne do dnia" nie ma :).

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2008-12-07 20:04:27
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 07 Dec 2008 16:43:09 +0000, xbartx napisał(a):

    > Generalnie czekam na przeliczniki Aliora i jeżeli będą w miarę
    > konkurencyjne

    A ktoś w ogóle powiedział, że karty Aliora będą fungowały za granicą
    Rzeczypospolitej? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2008-12-07 21:50:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 07 Dec 2008 20:04:27 +0000, Olgierd napisał(a):

    > A ktoś w ogóle powiedział, że karty Aliora będą fungowały za granicą
    > Rzeczypospolitej? ;-)

    No a czemu miałby nie? Wypłaty z wszystkich bankomatów na świecie masz
    free, do płacenia w sieci to raczej kk. Zresztą masz już przecież kk to
    mógłbyś zrobić mały test przeliczników aliora.

    Xenocide

  • 7. Data: 2008-12-07 21:51:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 07 Dec 2008 19:01:31 +0100, darnok napisał(a):

    > W sobote ichniejsza kk placilem raz ok 16.00 i 4 razy w ciagu dnia w
    > niedziele...
    > Nie wiem co ci nie dzialalo...

    KK nie mam, debetówka mi nie działała.

    Xenocide

  • 8. Data: 2008-12-07 21:53:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > No a czemu miałby nie? Wypłaty z wszystkich bankomatów na świecie masz
    Na tej samej zasadzie, co przelewy z karty są za free, ale ... nie można
    ich zrobić :)

    KJ