  • 1. Data: 2008-12-06 19:00:19
    Temat: AAA alior - haslo internetowe
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Nie wiem czy sie z tym spotkaliscie.
    Juz drugi raz ustawilem takie samo haslo o dlugosci 12 znakow
    Przy pierwszym logowaniu nie ma problemu bo sie dostaje smsa, ale przy
    drugim pojawia sie haslo maskowane - u mnie mialo dlugosc 11 znakow -
    nie zwrocilem na to uwagi i wszystkie moje proby wprowadzenia hasla
    zostaly wyczerpane.
    Zadzwonilem na partyline - zresetowano mi dostep i ustalilem to samo
    haslo co ostatnio, znowu sms - wszystko dziala, przy kolejnym logowaniu
    haslo maskowane i tylko 11 pol na haslo.
    Co do hasla jestem pewien, gdyz specjalnie je ulozylem.

    Haslo jest kombinacja roznych znakow, liter i cyfr.
    Czy Alior ma jakies znaki zastrzezone, ktore sa ignorowane przez ich
    system przy ustalaniu hasla ?

    --
    pozdr
    Dan the Man

  • 2. Data: 2008-12-06 19:10:54
    Temat: Re: AAA alior - haslo internetowe
    Od: BK <b...@g...com>

    To wpisz 11 znakow ;-) System podobny w jak w BPH - haslo ustawiasz na
    np. 14 znakow ale czasami prosi o 10 czasami o 12, czasami o 14.

  • 3. Data: 2008-12-06 19:13:21
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Dannyboy" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > maskowane i tylko 11 pol na haslo.
    > Co do hasla jestem pewien, gdyz specjalnie je ulozylem.

    Tak się może dziać jak ten dwunasty znak nie jest tym jednym z pięciu do
    wpisania.

    > Haslo jest kombinacja roznych znakow, liter i cyfr.
    > Czy Alior ma jakies znaki zastrzezone, ktore sa ignorowane przez ich
    > system przy ustalaniu hasla ?

    Z tego co wiem to nie ma, choć może być problem z tyldą.

    marekz

  • 4. Data: 2008-12-06 19:43:31
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    A mi się udało ustawić hasło które ma same małe litery i cyfrę, mimo iż
    system stawiał więcej warunków co do hasła.
    Logowanie jest denerwujące, ale i bezpieczne.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 5. Data: 2008-12-07 10:10:26
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    MarekZ pisze:

    > Tak się może dziać jak ten dwunasty znak nie jest tym jednym z pięciu do
    > wpisania.

    ok - partyline mowi to samo
    sprawdzilem i dziala
    ma to w sumie sens, bo inaczej sugerowaloby ile znakow ma moje haslo i
    ulatwialo odgadniecie

    tyldy nie mam

  • 6. Data: 2008-12-07 13:46:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 06 Dec 2008 20:00:19 +0100, Dannyboy napisał(a):

> [...]
    > pojawia sie haslo maskowane - u mnie mialo dlugosc 11 znakow - nie
    > zwrocilem na to uwagi i wszystkie moje proby wprowadzenia hasla zostaly

    Ale to jest chyba logiczne i oczywiste, iż dodatkowym utrudnieniem, dla
    intruza, będzie za każdym razem inna długość maskowanego hasła, gdzie dla
    Ciebie nie ma to większego znaczenia, bo i tak zawsze wiesz skąd
    zaczynasz.

    Xenocide