    From: xbartx <b...@h...net>
    Subject: Z notatnika greckiej bankowości czyli Polbankowa amatorka
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: 07 Dec 2008 16:43:09 GMT

    Ogólnie jestem raczej wyrozumiały i mogę znieść pewne niedogodności
    kosztem jakiś korzyści. W Polbanku są to bardzo dobre przeliczniki
    kosztem bankowości elektronicznej (w sensie dostęp do konta przez www).
    BE w Polbanku to czystej wody klasyczny oksymoron. Jednak brak
    jakichkolwiek zasad i niechlujstwo chyba osiągnęło już taki kres iż nawet
    ja mam już dosyć.
    Od początku tygodnia wisiała na stronie informacja o pracach związanych z
    modernizacją. Z informacji można było przeczytać, że nie będzie działać
    dostęp przez www oraz partylinie. Natomiast nikt nie poinformował, że
    także autoryzacja kart działać nie będzie! Co więcej planowane wyłączenie
    miało nastąpić w dniach sobota 06.12.2008 godzina 8.00 do niedzieli
    07.12.2008 godzina 15.00. Tylko, że już w piątek wieczorem dostęp przez
    www i autoryzacja kart nie działała w ogóle. Oczywiście dzisiaj do
    godziny 17.00 dostęp przez www dalej nie działał (teraz o 17.33 udało mi
    się zalogować). Generalnie czekam na przeliczniki Aliora i jeżeli będą w
    miarę konkurencyjne to kończę romans z Polbankiem, bo moje heroiczne
    poświecenie w tym związku jest kompletnie irracjonalne ;)

    Xenocide