  • 1. Data: 2008-12-07 11:15:26
    Temat: Który doradca?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam, potrzebuje kupic pol mieszkania (drugie pol juz mam). Na swoja
    polwe wzialem kredyt w Nordeii - obecnie chcialbym wziac drugi kredyt na
    refinansowanie tego co zostalo do splacenia w Nordeii i pslate mojej
    eks. Wczoaj w Krakowie bylem na seiminarium prowadzonym prze mila Pania
    z kredyt24h.pl. Wczesniej z nimi sie nie spotkalem, w ofercie maja
    bodajze 11 bankow w tym szczegolnie polecala PEKAO SA i DB Nord.
    Pierwszy za szybkosc rozpatrywania wnioskow i szybki przebieg calej
    operacji, a drugi za niskie koszta.
    W zwiakzu z tym ze musze cala sprawe szybko zakonczyc (mozliwie do konca
    roku) chcialbym zebyscie mi polecili jakies sprawdzone bura doradcze.
    Znam Expandera, Finamo, Golden Egg no i teraz doszedl jeszcze ten portal
    wspomniany wczesniej. Czy te firmy roznia sie w jakis znaczacy sposob
    oferta badz oplatami za swoje uslugi? Prowadzaca wczorajsze seminarium
    wpsomniala, iz oni sa oplacani wg. stalej i takiej samej stawki przez
    wszystkie banki z ktorymi wspolpracuja wiec w ten sposob klient moze
    uniknac systuacji ze zostanie wsadzony na mine z banku, ktory im placi
    najlepiej.
    Wiecie moze jak to jest w innych tego typu instytucjach?
    Dzieki za wszelkie wskazowki.
    Pozdrawiam.
    --
    Qlfon, Kraków

  • 2. Data: 2008-12-07 14:49:17
    Temat: Re: Który doradca?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Qlfon" <r...@l...pl> wrote in message news:493bb051@news.home.net.pl...
    /.../
> [...]
    > i takiej samej stawki przez wszystkie banki z ktorymi wspolpracuja wiec w
    > ten sposob klient moze uniknac systuacji ze zostanie wsadzony na mine z

    I ktoś w to wierzy? Każdy bank sam ustala wysokość prowizji za
    przyprowadzenie klienta, a pośrednik - łudzimy się, że obniży marżę od
    wszystkich, byle zrównać się z najgorzej płacącym bankiem?

    Moim zdaniem to chwyt marketingowy mający na celu odróżnienie firmy
    kredyt24h, w świadomości klienta, od wszystkich innych.

    Mylę się?

    k.

  • 3. Data: 2008-12-07 15:34:30
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    kashmiri pisze:

> [...]
    >
    > Moim zdaniem to chwyt marketingowy mający na celu odróżnienie firmy
    > kredyt24h, w świadomości klienta, od wszystkich innych.

    Raczej nie, mam b. podobne odczucia tym bardziej ze wczesniej slyszalem
    cos podobnego od czlowieka ktory pracowal dla goldeneg.
    Jedyne wyjscie to odwiedzic wmaksymalnie duzo firm doradczych i
    sprawdzic jak czesto powtarza sie dana oferta. W tym przypadku niestety
    tez mozna trafic na bank, ktory wszystkim placi lepiej niz inne banki. I
    tak zle i tak niedobrze:(

    --
    Qlfon, Kraków

  • 4. Data: 2008-12-07 23:41:24
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Bzdura.

    -----

  • 5. Data: 2008-12-08 08:26:51
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    666 pisze:
    > Bzdura.
    >

    > -----

    wspolpracuja
    No tego to sie domyslam, ale moze jakies wskazowki z czyich uslug
    skorzystac?

    --
    Qlfon, Kraków

  • 6. Data: 2008-12-08 19:38:38
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Bardziej zalezy od konkretnych ludzi, niż firmy - pomijając, że są związane
    kapitałowo z konkretnymi bankami, więc w jednym "musisz" dostać ofertę GE, a w drugim
    LC ;-)

    Spróbuj np. Money Expert czy Open Finance.

    -----