  • 1. Data: 2002-04-20 08:55:52
    Temat: Wzor na rate kredytu
    Od: "Grzes P." <d...@p...com>

    Witam serdecznie,

    przeszukalem troche zasoby i-netu pod katem znalezienia wzoru na obliczenie
    raty kredytu, zarowno w PLN jak i w walucie. Znalazlem
    http://www.wspiz.edu.pl/pliki_pdf/ludzie/grudzinski/
    wartosc_i_czas_kredyt.pd
    f, lecz bez konkretnych przykladow, wiec nie jestem w staie tego sprawdzic.
    Czy ktos zna moze link do takowych stron i moglby mi go podac? Niedawno w
    Rzeczpospolitej, w dodatku o nieruchomosciach, byl podany jakis adres,
    niestety jakis straaaaasznie nieswiezy :[
    Albo moze ktos moglby podac mi algorytmy do zrobienia arkusza miesieacznych
    splat w
    zaleznosci od kwoty kredytu, waluty, ilosci rat? Szykuje sie do kredytu
    mieszkaniowego w euro, chcialbym miec swoj kalkulator :-)

    Z gory dzieki, pozdrawiam
    Grzes

  • 2. Data: 2002-04-20 09:25:02
    Temat: Re: Wzor na rate kredytu
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    EXCEL

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa (aka Cytrynek)

  • 3. Data: 2002-04-20 15:05:31
    Od: "Travis" <[usun_to_odpowiadajac]Travis52@wp.pl>

    > EXCEL

    Chodzilo u wzor a nie program.

    Travis

  • 4. Data: 2002-04-22 08:16:23
    Od: "Grzes P." <d...@p...com>

    Użytkownik "Metaxa" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > EXCEL

> [...]

    plizzzz, wzor, wzor...
    I dlaczego zaraz excel? a nie moze byc staroffice? jak to w nim zrobic bede
    wiedzial, jak bede mial wzor. a jesli wiesz i nie chcesz sie podzielic ta
    informacja, zeby inni wywarzali otwarte drzwi, to daj sobiew spokoj z
    odpowiadaniem.

    pozdr.
    Grzes

  • 5. Data: 2002-04-22 09:04:05
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiedzial, jak bede mial wzor. a jesli wiesz i nie chcesz sie podzielic ta
    > informacja, zeby inni wywarzali otwarte drzwi, to daj sobiew spokoj z

    Może to trochę Cie zirytuje ale proponuje następujące działania:
    - wyłącz komputer (po przeczytaniu tego posta oczywiście);
    - zlokalizuj najbliższą bibliotekę;
    - znajdź dowolny podręcznik do matematyki finansowej;
    - przeczytaj (w szkole kiedyś mówiono: ze zrozumieniem);
    - włącz komputer;
    - uruchom dowolny arkusz kalkulacyjny;
    - wykorzystaj świeżo zdobytą wiedzą i przekształć ją w kompetencje....

    to wszystko...
    proste prawda?
    komputer jest tylko narzędziem niestety trzeba go umieć wykorzystać :)))
    kpjm

  • 6. Data: 2002-04-22 09:56:37
    Od: "Grzes P." <d...@p...com>

> [...]
    >
    > to wszystko...
    > proste prawda?
    > komputer jest tylko narzędziem niestety trzeba go umieć wykorzystać :)))

    no tak, uswiadomiles mi, za co jestem Ci wdzieczny, i nie czuje z tej
    wdziecznosci irytacji. Jestes Fantastycznym Kolega Rozwietlajacym Droge
    Innym.
    Wiec ja zaproponuje jeszcze likwidacje grup newsowych, bo po co, skoro sa
    biblioteki...

    Nie kontunuuj, nie bedzie mi sie juz chcialo na Twoje posty odpowiedac.

    Grzes

  • 7. Data: 2002-04-22 13:33:50
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Grzes P." <d...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    wartosc_i_czas_kredyt.pd
    > f, lecz bez konkretnych przykladow, wiec nie jestem w staie tego

    Sprobuj: http://www.netforia.pl/~m_m/kredyty/ ale tylko w PLN.
    Pozdrawiam Wall