    From: "Grzes P." <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wzor na rate kredytu
    Date: Mon, 22 Apr 2002 11:56:37 +0200

    news:1066.00001be7.3cc3d204@newsgate.onet.pl...

    > Może to trochę Cie zirytuje ale proponuje następujące działania:
    > - wyłącz komputer (po przeczytaniu tego posta oczywiście);
    > - zlokalizuj najbliższą bibliotekę;
    > - znajdź dowolny podręcznik do matematyki finansowej;
    > - przeczytaj (w szkole kiedyś mówiono: ze zrozumieniem);
    > - włącz komputer;
    > - uruchom dowolny arkusz kalkulacyjny;
    > - wykorzystaj świeżo zdobytą wiedzą i przekształć ją w kompetencje....
    >
    > to wszystko...
    > proste prawda?
    > komputer jest tylko narzędziem niestety trzeba go umieć wykorzystać :)))
> [...]

    no tak, uswiadomiles mi, za co jestem Ci wdzieczny, i nie czuje z tej
    wdziecznosci irytacji. Jestes Fantastycznym Kolega Rozwietlajacym Droge
    Innym.
    Wiec ja zaproponuje jeszcze likwidacje grup newsowych, bo po co, skoro sa
    biblioteki...

    Nie kontunuuj, nie bedzie mi sie juz chcialo na Twoje posty odpowiedac.

    Grzes