  • Data: 2002-08-15 13:20:13
    Temat: Re: Wznowienie karty w PKO BP?
    Od: Madziak <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    simon <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Dlaczego z powodu karty chciałeś zamknąć konto? Czym ci zawiniła?
    >I czy mógłbyś poszerzyć temat, co to niby jest takiego, że klient ma w anku
    >konto i _zakazuje_ bankowi pobierania opłat za posiadanie tego konta? Na
    >jakiej podstawie? Co to za tryb? I po co właściwie jakies takie cuda?

    Karta była OK tylko numer do niej dosyć kiepski ;) Z powodu bardzo
    rzadkiego korzystania z karty zapomniałem pinu (co mi się raczej nie
    zdarza). Tak więc miałem wypisać formularz o nadanie nowego pinu. A że
    formularz ten zawierał jakieś skomplikowane pytania :) to postanowiłem,
    że kończę z PKO BP a przechodzę na mBank. W PKO pani dysponentka
    odwiodła mnie od moich misternych planów zerwania umowy o prowadzenie
    ROR-u, a poleciła mi, abym napisał do nich pismo o "zawieszenie konta"
    polegające na tym, że bank nie pobiera ode mnie żadnych prowizji za
    prowadzenie konta do czasu, aż nie wpłyną na te konto jakieś środki
    pieniężne. I tak też za namową pani postąpiłem, myśląc sobie, że jak
    mBank zejdzie na psy to wrócę do nich.

    Teraz dostałem nową kartę oczywiście ze starym pinem (który to ulotnił
    się z mojej pamięci). I to co zarobiłem na niepłaceniu za rachunek
    przyjdzie mi zapłacić za kartę i to z nawiązką. Nie ma to jak pójść za
    radą ponętnej pani dysponentki.

    --
    pzdrw, Madziak
    Rybnik