  • 1. Data: 2004-10-05 08:01:46
    Temat: BPH dobry Bank...
    Od: "Chandler" <c...@v...pl>

    BPH wyglada na naprawde solidny bank, ma wszystko czego potrzebuje. Jednak
    jest jeden z nim problem, jak sie idzie do oddzialu to sie w nim czeka 2
    godz, zanim wszystko sie zalatwi. Przynajmniej tak jest na ul. kard. S.
    Wyszyńskiego w Gliwicach, nie wiem jak w innych oddziałach w tym mieście
    oraz innych miastach. Szanowni grupowicze tez maja z tym bankiem taki
    problem (Ci ktorzy mają w nim konto)?

    Pozdrawiam,
    nowy uzytkownik konta Sezam
    Chandler

  • 2. Data: 2004-10-05 08:58:01
    Temat: Re: BPH dobry Bank...
    Od: "Paweł W." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chandler" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    > BPH wyglada na naprawde solidny bank, ma wszystko czego potrzebuje.

    Do niedawna tez tak uwazalem. Ma slabe lokaty. Sa lepsi na rynku od bph'u

    > Jednak jest jeden z nim problem, jak sie idzie do oddzialu to sie w nim
    > czeka 2
    > godz, zanim wszystko sie zalatwi.

    Nie jeden. :) Jesli jestes typem klienta "z okienka".. to cuz.. taki juz
    urok.

    Szanowni grupowicze tez maja z tym bankiem taki
    > problem (Ci ktorzy mają w nim konto)?

    Nie, jesli chodzi o ogonki do okienek.. omijam szerokim lukiem . Reszta
    problemow.. hmm.. wiec moze tak po kolei. Sezam sam w sobie jest ok.
    Zauwazylem natomiast ze neostrada od monopolisty nie zawsze dziala poprawnie
    z sezamem. Na koniec wada od ktorej cierpnie mi skora.. KK. Ani przez Sezam
    ani przez ichni system obslugi klienta nic sie nie dowiesz bez dzwonienia do
    krakowa ;] Wot technika ;]

    > Pozdrawiam,

    Ja rowniez

  • 3. Data: 2004-10-06 08:09:27
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Paweł W. wrote:
    > dziala poprawnie z sezamem. Na koniec wada od ktorej cierpnie mi
    > skora.. KK. Ani przez Sezam ani przez ichni system obslugi klienta
    > nic sie nie dowiesz bez dzwonienia do krakowa ;] Wot technika ;]

    mialem pare lat temu KK i sezam - wszystko bylo widac bez dzwonienia,
    czy cos sie zmienilo na gorsze ???
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-10-06 08:44:00
    Od: "Paweł W." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > mialem pare lat temu KK i sezam - wszystko bylo widac bez dzwonienia,
    > czy cos sie zmienilo na gorsze ???

    W sezamie info o stanie/transakcjach na KK pokazuje sie po 5-7 dniach . W
    systemie obslugi klienta maja tylko SALDO ( tu aktualne), bez historii
    co/gdzie i za ile. Przy takim zestawie informacji niewiele jestes w stanie
    zrobic.Jesli splacisz na dzien_przed okresem karte, zapewne liczysz na to ze
    nie zostanie uruchomiony kredyt.. :) Cuz.. proponuje sie temu dokladniej
    przyjrzec :) NO.. chyba ze ja mam takiego ###@@@! pecha comiesiecznego ;)