  • 1. Data: 2004-10-05 06:16:45
    Temat: BPH Sezam - czy zawsze tak długo się ładuje ?
    Od: "misiowaty" <d...@w...pl>

    Witam
    Od wczoraj mam konto Srebrny Sezam i pomiędzy 18 a 22 bardzo szybko działa,
    loguje się. Natomiast po 22 nie idzie się zalogować - co oni wtedy robią -
    aktualizację bazy ?
    Nawet teraz ( godz. 8:12 ) długo czekałem na zalogowanie a jeszcze dłużej na
    wczytanie zawartości.

    Zawsze tak to funkcjonuje ???

    --
    Misiowaty

  • 2. Data: 2004-10-05 07:09:24
    Temat: Re: BPH Sezam - czy zawsze tak długo się ładuje ?
    Od: "silvestre" <s...@p...fm>

    > Zawsze tak to funkcjonuje ???

    wczoraj wieczorem to fakt, nie dalo sie normalnie funkcjonowac, dzisiaj juz
    wszystko wyglada ok
    niestety zdarza sie im miec czasami problemy z systemem

    --
    pozdrawiam
    silvestre