  • 1. Data: 2002-08-22 18:48:49
    Temat: Wypowiedzenie w Inteligo
    Od: "tompus" <t...@f...onet.pl>

    Witam

    Wiem, że już to gdzieś było, ale moje poszukiwania nie dały zamierzonego
    rezultatu. Otóż dyspozycję likwidacji konta w ww. banku wysłałem nie listem
    poleconym (taki, trzeba przyznać uzasadniony wymóg stawia regulamin), lecz
    przesyłką z opłatą przerzuconą na adresata (koperty dołączone były do
    przesyłki startowej). Czy uznają takie wypowiedzenie? Pytam tych, którzy tak
    jak ja skąpili 3,5 zł na polecony :)

    --
    Pozdr.
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-08-22 18:56:39
    Temat: Re: Wypowiedzenie w Inteligo
    Od: a...@p...onet.pl

    Czy uznają takie wypowiedzenie? Pytam tych, którzy tak
    > jak ja skąpili 3,5 zł na polecony :)

    jak najbardziej uznaja, ja w jednej takiej kopercie wyslalem wypowiedzenia
    dwoch osob - przyznaje ze odbylo sie bez problemow...!

    pozdr.

  • 3. Data: 2002-08-23 07:47:12
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    tompus napisał(a):

> [...]
    > przesyłki startowej). Czy uznają takie wypowiedzenie? Pytam tych, którzy tak
    przeciez po to dawali te koperty ;)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt