eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyplata z kazdego bankomatu w kraju bez prowizji czy warto? › Re: Wyplata z kazdego bankomatu w kraju bez prowizji czy warto?
    From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyplata z kazdego bankomatu w kraju bez prowizji czy warto?
    Date: Thu, 21 Nov 2002 09:30:21 +0100

    "Albert Litwiniuk" <a...@p...com> wrote in message
    news:ari3ie$cd3$1@news.tpi.pl...
    > Witajcie!
    >
    > Mam zamiar skorzystac z oferty Banku ING, gdzie Konto z Lwem Prestige
    > kosztuje co prwda sporo, ale:
    > 1. Wyplacam nawet po 20pln z jakiegokolwiek bankomatu (Euronet, bankomatu
    > przeroznych bankow) w kraju za darmo.
    > 2. Kazdy przelew, nawet do ZUS i US mam za darmo.
    > 3. Oprocentowanie pozyczki w koncie (15%)
    >
    > Wada to koszt miesieczny prowadzenia rachunku (18pln lub 19 teraz po
    > podwyzce). Ale gdy sie zrezygnuje z innego konta, przeniesie pozyczke w
    > koncie (ktora czesto jest oprocentowana ok. 18-20%), to wg mnie warto.
> [...]
    Konto z Lwem Prestige i wypłaty po 20 zł? :-)))) Ja wypłacam pieniądze ok
    2-3 razy misięcznie - po ok 200-250 zł. 2-3 razy miesięcznie jestem w takim
    miejscu gdzie jest bankomat Euronetu (MultiBank za 5 zł/mies). Dla innych
    może to być bankomat Pekao, PKO itp. IMHO za 20 zł nie warto. Nawet za 9 zł
    w Fortisie nie chce mi się ;-P
    W Inteligo masz za darmo bankomaty PKO i Euronetu - naprawdę Ci takie
    pokrycie nie wystarczy?

    K. Kowalski