  • 1. Data: 2006-03-20 14:56:43
    Temat: Wypłata gotówki bez prowizji za granicą
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Czy któryś z banków w Polsce poza City oferuje karty z bezprowizyjną
    wypłatą gotówki za granicą ?

  • 2. Data: 2006-03-20 15:30:11
    Temat: Re: Wypłata gotówki bez prowizji za granicą
    Od: "grzechu" <g...@g...com>

    fortis ze wszystkich ale wysokie kursy, nordea i deutsche bank - ale
    tylko ze swoich.

  • 3. Data: 2006-03-20 15:34:21
    Od: p1w <p...@w...pl>

    grzechu wrote:

    > fortis ze wszystkich ale wysokie kursy, nordea i deutsche bank - ale
    > tylko ze swoich.

    Patrzyłem na Fortisa wcześniej, ale chyba tylko dla pakietu platynowego
    konta, poza tym jest prowizja. Dzięki.

  • 4. Data: 2006-03-20 15:37:29
    Temat: Re: Wyplata gotówki bez prowizji za granica
    Od: "grzechu" <g...@g...com>

    epakiet fortisa- zaden platynowy, zadna prowizja

  • 5. Data: 2006-03-20 22:01:34
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Czy któryś z banków w Polsce poza City oferuje karty z bezprowizyjną
    > wypłatą gotówki za granicą ?

    Nordea w bankomatach grupy Noreda za granica karta VE.

  • 6. Data: 2006-03-21 16:00:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Uzytkownik "grzechu" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > epakiet fortisa- zaden platynowy, zadna prowizja

    Prowizja jest i to duza tylko ukryta w kursach walut

    --
    Pozdrowienia