  • 1. Data: 2006-03-20 16:15:56
    Temat: Frajer ze mnie :(
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Odeslalem dokumenty na zalozznie rachunku (mBank) zwyklym listem tak jak
    "proponowane" przez mBAnk (bo oplata taka jest przez nich zaplacona z gory).
    Zamiast wyslac to przynajmniej priorytetem, a najlepiej oczywiscie
    poleconym. No i minelo juz 12 dni a dokumentow w banku nie ma - i watpie aby
    sie jeszcze pojawily

    Fantom

  • 2. Data: 2006-03-20 16:49:44
    Temat: Re: Frajer ze mnie :(
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dvmkeb$ic7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Zamiast wyslac to przynajmniej priorytetem, a najlepiej oczywiscie
    > poleconym. No i minelo juz 12 dni a dokumentow w banku nie ma - i

    A wlasnie, ze sie pewnie pojawia. Oni klamia, ze jeszcze "nie
    dotarly", a to oznacza po prostu, ze jeszcze nikomu sie nie chcialo
    zajrzec do koperty. Ja ostatnio otwieralem mBiznes przez 33 dni od
    daty wypelnienia wniosku na stronie! :-)

    marekz

  • 3. Data: 2006-03-20 16:56:16
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    > zajrzec do koperty. Ja ostatnio otwieralem mBiznes przez 33 dni od
    > daty wypelnienia wniosku na stronie! :-)

    Oooo. Sam nie wiem czy mnie dobiles czy pocieszyles. Bo juz chcialm zadac
    ponowsnej wysylki dokumentow do podpisania.
    Czyli nawet nie ma jak ich pogonic :(
    Ale taka metoda nigdy nie zdobeda powaznych klientow. W koncu najwieksza
    wada takich bankow jest brak oddzialow, czyli sprawy "pocztowe" powinny byc
    zalatwqiane w mig aby gonic banki z oddzialami gdzie wszystko sie prawie
    robi od reki.

    Fantom

  • 4. Data: 2006-03-20 17:42:37
    Temat: mBank poświadcza nieprawdę.
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Fantom wrote:

    [...]
    Mój przypadek wygląda tak: wysłałem 27 stycznia pełnomocnictwo dla żony
    do jednego z kont.

    2 tygodnie później zadzwoniłem na mLinię chcąc się dopytać co się stało.
    "Nie mamy, nie dotarło do nas" . Fajnie. Tylko, że mam przed oczami
    odpowiedź poczty na reklamację: przesyłka odebrana 30 stycznia przez
    pana G.....

    Ciekawe, czy musi się zdarzyć, że mBank popłynie na spóźnionej obróbce
    przesyłki, żeby przestał kłamać.

    KJ

  • 5. Data: 2006-03-21 05:57:00
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

> [...]
    > Zamiast wyslac to przynajmniej priorytetem, a najlepiej oczywiscie
    > poleconym. No i minelo juz 12 dni a dokumentow w banku nie ma - i watpie

    nie martw sie - np. z mojej poczty priorytety ida jeszcze dluzej:(

  • 6. Data: 2006-03-21 07:15:08
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > poleconym. No i minelo juz 12 dni a dokumentow w banku nie ma - i watpie aby
    > sie jeszcze pojawily

    spokojnie, ostatnimi czasy, zalatwienie jakiejklowiek dupereli w mBanku trwa
    okolo miesiaca a np wyciagi z karty kredytowej ida 14dni...

  • 7. Data: 2006-03-22 14:15:26
    Od: "Jose Rodrigues" <j...@i...pl>

> [...]
    > Zamiast wyslac to przynajmniej priorytetem, a najlepiej oczywiscie
    > poleconym. No i minelo juz 12 dni a dokumentow w banku nie ma - i watpie

    To kolejny dowód na stały nacisk na wzrost jakości obsługi klienta w
    mBanku:)))) Mam wrażenie, że mBank się stacza po równi pochyłej. Najprostsze
    czynności są wykonywane coraz dłużej i to przy rosnącej liczbie błędów... A
    mówią, że podstawową wartością każdego banku jewst zaufanie klienta.