  • 1. Data: 2006-03-20 12:15:08
    Temat: ucieczka z BPH do Millenium
    Od: PROND <m...@n...pl>

    witam. mam jeszcze ponad 26 tys. CHF do spłacenia w kredycie hipotecznym
    zaciągniętym 3 lata temu w BPH (obecne orpcentowanie ok. 4,85%). Miły
    pan z Open Finance znalazł dla mnie ofertę w Millenium - wg. po
    przenosinach symulacji rata miesięczna (raty malejące) spadnie u mnie
    ok. 250PLN (oprocentowanie ok. 1,50%). jako że przeniesienie będzie
    kosztowało mnie raptem 700PLN (za przedwczesną spłatę w BPH), na co
    jeszcze powinienem zwrócic uwagę? Jak wasze doświadczenia z Millenium?
    Czy warto?

  • 2. Data: 2006-03-20 12:19:19
    Temat: Oczywiście Millennium :)
    Od: PROND <m...@n...pl>

    :)

  • 3. Data: 2006-03-20 12:32:22
    Temat: Re: ucieczka z BPH do Millenium
    Od: "tomiwe " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    PROND <m...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > kosztowało mnie raptem 700PLN (za przedwczesną spłatę w BPH), na co
    > jeszcze powinienem zwrócic uwagę? Jak wasze doświadczenia z Millenium?

    sprawdz czy na pewno minelo te 3 lata, poniewaz BPH moze doliczyc zwiekszone
    oprocentowanie jezeli owe 3 lata nie minelo, wiem bo w tym okresie
    podpisywalem sam z nimi umowe i czekam az te 3 lata mina, zeby mnie po
    kieszeni nie walneli podczas przenosin do innego banku, acha to nie tylko
    700pln, zaplacisz jeszcze roznice miedzy wymiana frankow dolicz do 26k chf po
    1.5% kupna i sprzedazy waluty , tj kolo 2 tys PLN, w sumie koszt operacji
    powinien sie zamknac w kwocie 3 000 PLN
    tomiwe

  • 4. Data: 2006-03-20 12:44:39
    Od: "tomiwe " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    acha i stracisz ulge odsetkowa.............

  • 5. Data: 2006-03-20 13:17:04
    Od: PROND <m...@n...pl>

    tomiwe napisał(a):
    > acha i stracisz ulge odsetkowa.............

    dzięki, zaraz sprawdzę w papierach.

    co to jest ulga odsetkowa?

    co mogę jeszcze zyskać/stracić poza oprocentowaniem w millennium?
    obsługa? tańszy/droższy rachunek? czy masz doświadczenia z tym bankiem?
    prond

  • 6. Data: 2006-03-20 14:36:04
    Od: Hal <h...@o...pl>

    PROND napisał(a):

> [...]
    >
    > co mogę jeszcze zyskać/stracić poza oprocentowaniem w millennium?
    > obsługa? tańszy/droższy rachunek? czy masz doświadczenia z tym bankiem?

    chyba jeszcze nowy wpis do hipoteki...

    pzdr
    hal

  • 7. Data: 2006-03-20 16:34:17
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > ok. 250PLN (oprocentowanie ok. 1,50%). jako że

    Libor teraz wynosi około 1,35 - czyżby stosowali marżę 0,15 pp??

    Darek

  • 8. Data: 2006-03-20 17:14:08
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Libor teraz wynosi około 1,35 - czyżby stosowali marżę 0,15 pp??

    To co kolega dostal zostalo wyliczone wg Libor 3M z grudnia 1.01 plus marza.
    0.50. Tak jest w kalkulatorze na marzec 2006.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 9. Data: 2006-03-20 17:27:26
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > To co kolega dostal zostalo wyliczone wg Libor 3M z grudnia 1.01 plus
    > marza. 0.50. Tak jest w kalkulatorze na marzec 2006.

    A tak naprawde bedzie placil juz od stanu na koniec marca 2006, czyli od
    LIBOR 3M 1.2-1.3 (dzisiaj jest 1.22). Czyli 1.7-1.8 w CHF

    Warto pytac z czego sklada sie stopa procentowa, ktorą podają Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.htmlw banku.

  • 10. Data: 2006-03-20 18:41:24
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > To co kolega dostal zostalo wyliczone wg Libor 3M z grudnia 1.01 plus
    > marza. 0.50. Tak jest w kalkulatorze na marzec 2006.

    No i marża jest od 0,5 do 1,5pp

    Darek