  • 1. Data: 2004-02-26 12:56:32
    Temat: Wyniki finansowe BPH PBK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    . Wyższy skonsolidowany zysk brutto i netto po IV kwartałach 2003 r. w
    porównaniu z analogicznym okresem roku 2002.
    . Wyższy skonsolidowany wynik z tytułu opłat i prowizji w porównaniu z
    analogicznym okresem roku 2002.
    . Niższe koszty działania wraz z amortyzacją w porównaniu z analogicznym
    okresem roku 2002.
    . Poprawa struktury jakościowej kredytów w porównaniu z analogicznym okresem
    roku 2002.
    szczegoly: http://banki.prnews.pl/index.php/display,4423

  • 2. Data: 2004-02-26 13:46:05
    Temat: Re: Wyniki finansowe BPH PBK
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > . Wyższy skonsolidowany wynik z tytułu opłat i prowizji w porównaniu z
    > analogicznym okresem roku 2002.

    W to nie wątpię :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2004-02-26 13:55:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > W to nie wątpię :-)

    A przy okazji:

    HVB zainteresowany fuzjami w Niemczech i poza nimi
    (Reuters, tm/26.02.2004, godz. 12:24)

    FRANKFURT (Reuters) - Niemiecki bank HVB Group podał w czwartek, że jest
    zainteresowany konsolidacją sektora bankowego zarówno w swoim kraju jak i
    poza jego granicami.

    Pytany, czy po podniesienia kapitału o trzy miliardy euro w drodze emisji
    akcji, którą oficjalnie ogłoszono dzisiaj, jakakolwiek fuzja z udziałem HVB
    jest bardziej prawdopodobna, prezes HVB, Dieter Rampl powiedział
    dziennikarzom:

    "Nie jest ani bardziej, ani mniej prawdopodobna niż wcześniej. Chcemy
    odgrywać aktywną rolę zarówno w Niemczech jak i poza nimi".

    HVB jest inwestorem strategicznym w banku BPH.
    za Onet.pl

  • 4. Data: 2004-02-26 14:07:17
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    napisał w wiadomości news:c1kqm2$37a$1@news.onet.pl...
    > . Niższe koszty działania wraz z amortyzacją w porównaniu z analogicznym
    > okresem roku 2002.

    Pracownicy nie dostali premii. Ot tyle.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 5. Data: 2004-02-26 14:10:58
    Temat: Ogromna strata właściciela pakietu kontrolnego __BPH__
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    > HVB jest inwestorem strategicznym w banku BPH.

    HVB zakończył miniony rok stratą w wysokości 2,6 miliarda euro - największą w
    historii.
    http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=17&wid=4938
    535
    Ps. Tensor1 by napisał taki subject ;))

  • 6. Data: 2004-02-26 14:30:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    WD <j...@c...barg.sv> wrote:
    > HVB zakończył miniony rok stratą w wysokości 2,6 miliarda euro -
> [...]

    Przepraszam. To ja sie zapytam (rowniez Ciebie, koniunkturalisto ;))))) co z
    HVB? Dlaczego takie wielkie straty zanotowal Dlaczego nie jest ciekawym
    obiektem do przejecia i tak dalej (nie chce mi sie wyliczac waszych
    argumentow z postu anonima Piotra)

    Ja pisze na podstawie BusinessWeeka - i tam byly podawane zupelnie inne
    przyczyny slabych wynikow Commerza- no ale wy macie (?) lepsze informacje?
    :))))

    BTW Przyklad BGB jest chybiony - to nie byl w pelni bank komercyjny - raczej
    komunalny ;) - a problemy wynikaly wlasnie z tego, ze politycy wzieli sie za
    zarzadzanie. Na efekty dlugo nie trzeba bylo czekac - zainwestowali w
    budownctwo (m.in tor F1 ;) i bank mial duze straty.

    Jednym slowem - uwazam, ze wyszlo na moje. Problem Commerzbanku jest
    szerszy - to sa problemy strukturalne niemieckiego sektora bankowego - i te
    dwa banki ujawnily takie wielkie straty - tylko i wylacznie dlatego, ze
    musza przed fuzja wyczyscic bilans.
    Przeciez w przypadku DB to samo jest na 100%
    Dtraty pojawilyby sie, gdyby bank zaczal robic odpisy inwestycyjne.... (i
    pewnie predzaej czy pozniej to zrobi)

  • 7. Data: 2004-02-26 15:10:20
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > Przepraszam. To ja sie zapytam (rowniez Ciebie, koniunkturalisto ;)))))

    ROTFL ! ;)

    > co z
    > HVB?

    Upada ;-))) Podobnie jak kontrolowany przez nich BA-CA ;-)))))))

    > Dlaczego takie wielkie straty zanotowal Dlaczego nie jest ciekawym
    > obiektem do przejecia i tak dalej (nie chce mi sie wyliczac waszych
    > argumentow z postu anonima Piotra)

    HVB - Drugi pod względem wielkości bank w Niemczech podał, że czwarty kwartał
    zakończył stratą w wysokości 2,28 miliarda euro, spowodowaną rezerwami w
    wysokości dwóch miliardów euro.

    > Ja pisze na podstawie BusinessWeeka - i tam byly podawane zupelnie inne
    > przyczyny slabych wynikow Commerza- no ale wy macie (?) lepsze informacje?
    > :))))

    To tylko i wyłącznie wina mBanku ;-)))))

> [...]
    > zarzadzanie. Na efekty dlugo nie trzeba bylo czekac - zainwestowali w
    > budownctwo (m.in tor F1 ;) i bank mial duze straty.

    No fakt. W Niemczech w ogóle rynek bankowy jest chory :) Banki mają jakiś tam
    śmieszny udział w rynku...

> [...]
    > dwa banki ujawnily takie wielkie straty - tylko i wylacznie dlatego, ze

    Ja myślę, ze to sa problemy które jakoś tak dwa lata temu były schowane .... pod
    dywan ;)

    > Przeciez w przypadku DB to samo jest na 100%
    > Dtraty pojawilyby sie, gdyby bank zaczal robic odpisy inwestycyjne.... (i
    > pewnie predzaej czy pozniej to zrobi)

    Ano właśnie. DB władował kasę w detal -DB24- który nie wypalił. Myśle, że
    podobne jak commerz i hvb ma tez troche nieciekawych kredytow sprzed dwoch lat.

    --
    Witek

  • 8. Data: 2004-02-26 18:24:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-26 15:07, Użytkownik Artur Czeczko napisał:

    > Pracownicy nie dostali premii. Ot tyle.

    Dostali, ot tyle.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 9. Data: 2004-02-27 08:30:57
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:c1ldlg$tdj$2@absinth.dialog.net.pl...

    > Dostali, ot tyle.

    Hm. To pewnie nie wszyscy.
    Niektórzy nie dostali.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 10. Data: 2004-02-27 09:05:56
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości

    > Hm. To pewnie nie wszyscy.
    > Niektórzy nie dostali.

    Hm, bo na premie, to sobie trzeba zasłużyć. Może niektórzy nie zasłużyli?

    Pozdrawiam,
    Washko