  • 1. Data: 2004-02-26 11:47:47
    Temat: Multibank - pytania
    Od: "Kamil" <r...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów i specjalistów za razem.

    Mam pytanko.
    Mozecie mi coś powiedziec o multibanku nie chodzi mi o inf ze strany WWW.
    ale o opinie Pisiadaczy lub osob siedzacych w temacie tego banku..
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-26 11:49:03
    Temat: Re: Multibank - pytania
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Mozecie mi coś powiedziec o multibanku nie chodzi mi o inf ze strany
    > WWW. ale o opinie Pisiadaczy lub osob siedzacych w temacie tego
    > banku.. Pozdrawiam

    Cos ;)
    A o co ci chodzi konrketnie? Ja mam konto i jestem zadowolony. Ba nawet mam
    kilka PZ i KK ;) I mialem niezle przeboje z tym, ale ogolnie jestem
    zadowolony :D

  • 3. Data: 2004-02-26 14:51:43
    Od: "Kamil" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    mam
    > kilka PZ i KK ;) I mialem niezle przeboje z tym, ale ogolnie jestem

    codzi o kredyty... ich plany kredytowe rozwoj banku. na jakik klientow sa
    nastawieni.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-02-26 15:02:34
    Od: "J-S" <J...@n...adresu.com>

    kredyty i inne banki w zestawiniu i z opisem:
    http://www.bankier.pl/sp/lolus/
    pozdr

  • 5. Data: 2004-02-26 15:03:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > kredyty i inne banki w zestawiniu i z opisem:
    > http://www.bankier.pl/sp/lolus/

    Tam w regulaminie jest coś chyba o spamowaniu ?

  • 6. Data: 2004-02-26 16:00:18
    Od: Rafal Smyka <Z...@p...gazeta.pl>

    Kamil wrote:
    > codzi o kredyty... ich plany kredytowe rozwoj banku. na jakik klientow sa
    > nastawieni.

    Plany finansowe są ok.
    Ale gdybyś miał brać, to proponuję MultiPlan, nie WWJ.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 7. Data: 2004-02-26 23:28:23
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Rafal Smyka" <Z...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c1l56g$7vj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Plany finansowe są ok.
    > Ale gdybyś miał brać, to proponuję MultiPlan, nie WWJ.

    Dlaczego?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2004-02-26 23:59:26
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "Rafal Smyka" <Z...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c1l56g$7vj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Plany finansowe są ok.
    > Ale gdybyś miał brać, to proponuję MultiPlan, nie WWJ.

    wszystko zalezy co kto potrzebuje...

    ja ogolnie intensywnie korzystam z Multibanku i z wielu uslug
    i jestem ogolnie bardzo zadowolony.

    pozdro
    SirmarK

  • 9. Data: 2004-02-27 11:42:04
    Od: Rafal Smyka <Z...@p...gazeta.pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > Dlaczego?

    1. Prowizja od WWJ jest wyższa.
    2. Mając multiplan można mieć dodatkowo linię kredytową. AFAIK,
    oprocentowaną jak multiplan.

    Wziąłem WWJ z założeniem, że w początkowym etapie będę potrzebował kasy
    na wykończenie. W związku z tym nie pasowała mi konieczność
    comiesięcznej spłaty.
    Mimo to trochę mi zabrakło. Zdecydowałem się na dodatkowy kredyt
    gotówkowy. Miał być bez prowizji i oprocentowany jak hipoteczny, ale
    okazało się, że dotyczy to tylko multiplanu. Mając WWJ zapłaciłem 1,5%
    prowizji, a odsetki są ponad dwukrotnie wyższe.

    Sam WWJ w porównaniu z MultiPlanem nie wygląda źle. Dopiero jeśli weźmie
    się pod uwagę dodatkowe elementy (jak wspomniana linia czy warunki
    udzielania kredytów) wypada dużo gorzej.

    Dzisiaj już bym nie wybrał WWJ.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 10. Data: 2004-02-27 12:12:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Rafal Smyka" <Z...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c1nafs$h4e$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > 1. Prowizja od WWJ jest wyższa.
    > 2. Mając multiplan można mieć dodatkowo linię kredytową. AFAIK,
    > oprocentowaną jak multiplan.

    Dzięki.

    Pozdrawiam,
    Washko